בעידן שבו יש תחרות רבה בכל תחום כמעט, בעלי עסקים נמדדים בראש ובראשונה בטיב השירות שהם מספקים ללקוחותיהם וללקוחות הפוטנציאליים שלהם. מענה אנושי מהווה כרטיס ביקור, לעסק שמכבד את עצמו ורוצה לספק שירות מהיר, זמין, מקצועי ואדיב. הלקוח נפגש קודם כל עם המענה האנושי ולעיתים אותו מענה יקבע אם הוא יישאר עם העסק הספציפי הזה או ייגש למתחרה, לפיכך טובת הלקוחות שלכם היא תמיד טובתכם שהרי ללא הלקוחות לא תוכל החברה להתקיים. לקוחות העסק הם הכח שאמור להניע את העסק, עבורם ניתן השירות או המוצר ולכן, אם לא נקפיד על כל הפרמטרים במתן שירות אישי, סובלני, מקצועי ואדיב אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מחוץ למשחק.