הלקוחות שלך הם הנכס הכי חשוב של העסק, ומוקד שימור הלקוחות המקצועי של קישורית, יעזור לך להגביר את ולחזק את נאמנותם. מערכי שימור הלקוחות הייעודיים שלנו שמים דגש על הגדלת רווחת הלקוחות לכל אורך התקשרותם עם החברה: החל מאיסוף משובים ועריכת סקרי שביעות רצון, דרך תגמול לקוחות מתמידים ופרסונליזציה של הצעות וקמפיינים, ועד לניטור איתותי נטישה ובלימתם על יד תגובה מהירה ומתן מענה אפקטיבי.
כלי הבקרה המתקדמים שברשותנו ומתודולוגיות העבודה המקצועיות שפיתחנו מבטיחות שאף משימה לא תיפול בין הכיסאות, וכלים מתקדמים הממקסמים את התפוקה מכל שעת עבודה.
הצטרפו אלינו
הניסיון הרב של קישורית במוקדי שירות ושימור מכל הסוגים, פותח בפניך הזדמנויות להבין טוב יותר את צרכי לקוחותיך, ולדייק את השירותים והמוצרים המוצעים להם, במטרה להגדיל את הערך המוסף שלהם מההתקשרות עם העסק שלך.
מערך ניהול מוקדי שימור הלקוחות הייעודיים שלנו, מתבסס בראש ובראשונה על הון אנושי איכותי בעל גישה שירותית, מיומנות רבה בטיפול בתלונות והתנגדויות, ורמת התמחות גבוהה, המותאמת במדויק לצרכי העסק.
לצידם, מלווה אותך מנהל הפרויקט שלומד להכיר לעומק את העסק שלך, מתאים עבורו פתרונות שמדויקים ליעדים שהגדרת, ונמצא איתך בקשר שוטף בעדכונים ובמענה לשאלות.
הצטרפו אלינו
המוקד מטפל במרבית רוטינות שימור הלקוחות – שמירה על קשר שוטף, מיסוד אסקלציות, סקרי שביעות רצון, ניהול מועדון לקוחות, תגמול לקוחות מתמידים, איסוף ועדכון מידע, מתן מידע ומענה לשאלות, תלונות ובקשות, ניטור איתותי אי שביעות רצון, בלימת נטישת לקוחות וסגירת מעגל הטיפול מול לקוחות שעזבו.
השירות כולל את כל הפעילויות הנדרשות להקמת המוקד וניהולו – גיוס העובדים, הכשרתם, ניהולם ושימורם, בניית תסריטי שיחה ומגנון תמרוץ, פיקוח ובקרה על הנציגים, מעקב ביצועים, ועדכון שוטף שלך במשובי הלקוחות.
השירות גמיש בהיקפו ומתאים לעסקים בכל הגדלים לרבות עסקים קטנים מאוד.
מנהל המוקד שלך יהיה איתך בקשר שוטף, יעדכן אותך במשובי הלקוחות, ובמידת הצורך ייעץ לך לגבי פעולות שימור נוספות שידרשו.