כיצד צ'אט אנושי יכול לסייע לבעלי חנויות אינטרנטיות להגדיל את היקף המכירות

  • פורסם ב :ינואר 25, 2022
  • זמן קריאה: 3 דק'

צ'אט אנושי הוא שירות מתקדם לבעלי עסקים, לרבות בעלי חנויות אינטרנטיות, השירות משלב בין טכנולוגיות מתקדמות לבין מחלקת מכירות מקצועית עם נציגים אנושיים. מטרת השירות היא לספק מענה איכותי וזמין ללקוחות העסק, ולמקסם את פוטנציאל המכירות תוך חיסכון ניכר במשאבים עבור החברה. את הצ'אט האנושי ניתן לשלב במגוון פלטפורמות דיגיטליות כגון: אתרי אינטרנט, אפליקציות סלולריות, דפי נחיתה, דפי מוצר מכירתיים, חנויות אינטרנטיות ואתרי סחר אלקטרוני וברשתות החברתיות הפופולריות כמו פייסבוק ועוד.
צ'אט אנושי הוא כלי שיווקי יעיל וחשוב בעיקר באתרי סחר אלקטרוני ובכל חנות אונליין באינטרנט, הפתרון מהווה תחליף ראוי לנציגי מכירות המועסקים על ידי החברה, וכך למעשה בעל אתר המכירות מספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים המבקרים באתר שלו.

מה היתרונות של צ'אט אנושי עבור בעלי חנויות אינטרנטיות?

הטמעת שירות צ'אט אנושי בחנויות אונליין ובאתרי סחר מקוונים מבטיחה יתרונות חשובים ומשמעותיים, למשל יחס המרה גבוה וגידול במכירות המקוונות. היתרונות המרכזיים של שירות הצ'אט האנושי הם:

הגדלת היקף המכירות – לקוחות קיימים ופוטנציאליים המבקרים בחנות האינטרנטית זוכים למענה מקצועי ואיכותי מנציג אנושי, הם מקבלים הכוונה וסיוע אנושי לבחירת המוצר או השירות המתאים להם ביותר. חשוב לציין כי הלקוח זוכה למענה אנושי ולא לצ'אט בוט.

צמצום תופעת נטישת גולשים מהאתר – בעלי חנויות אינטרנטיות מכירים מקרוב את תופעת הנטישה של לקוחות פוטנציאליים שאינם משלימים את רכישת המוצר או השירות באתר, לעיתים הם נוטשים את האתר עקב אי מענה אנושי לשאלות שלהם, סוגיות שאינן זוכות למענה בתכני האתר ועוד. הצ'אט האנושי מצמצם באופן ניכר את נטישת הלקוחות מאתר המכירות.

חווית שירות ייחודית – מענה מנציג אנושי בחנות אינטרנטית משדרג את חוויית הקנייה ללקוחות הפוטנציאליים ומבטיח חוויית שירות ייחודית ואיכותית. זהו יתרון משמעותי לבעלי חנויות אינטרנטיות המאפשר להם ליצור בידול מהמתחרים וליהנות ממיתוג טוב יותר.

הגברת האמון בעסק – מענה מנציג אנושי ללקוחות המבקרים באתר המכירות מגביר את האמון בעסק. לקוחות פוטנציאליים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים מאתרים המספקים להם הכוונה וייעוץ על ידי נציגים אנושיים.

חיסכון בזמן – הפתרון הטכנולוגי של צ'אט אנושי בחנות אינטרנטית חוסך זמן ומשאבים לבעל החנות המקוונת. בנוסף, השירות מאפשר סינון ראשוני של הלקוחות, לכן בעל החנות האינטרנטית יכול להתמקד בשירות ללקוחות בהם כדאי להשקיע.

מענה מהיר ללקוחות – לקוחות פוטנציאליים זוכים למענה מהיר ומיידי, הם לא צריכים להמתין שעות ארוכות על הקו עד לקבלת מענה אנושי מטעם העסק.

יחס המרה גבוה – הנתונים מוכיחים כי צ'אט אנושי באתר משפר את יחס ההמרה באופן משמעותי, לכן העסק מקבל תמורה מלאה בעד השירות, וקל להפוך את הלידים המתקבלים באמצעות השירות החדשני למכירות בפועל, וכך מגדילים גם את מספר הלקוחות. 

צ'אט חי באתר

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים שירות צ'אט אנושי לחנות האינטרנטית שלך?

לאחר שהבנת מה היתרונות המרכזיים של שירות צ'אט אנושי חשוב לדעת איך לבחור נכון את הפתרון המתאים ביותר לחנות האינטרנטית שלך. כדי לבחור שירות מותאם אישית מומלץ להתייחס לנקודות הבאות:

אמינות ספק השירות – יש כמה חברות המציעות שירות צ'אט אנושי לבעלי אתרי סחר וחנויות באינטרנט. כדאי להזמין את השירות רק מחברה אמינה ומוכרת המתמחה בשירות מענה אנושי לעסקים.

ניסיון מקצועי – אין להקל ראש בבחירת חברה המציעה שירות צ'אט אנושי לאתרי מכירות, לכן חשוב לקרוא מידע ולוודא מה הניסיון המקצועי של החברה בתחום המענה האנושי לעסקים בפלטפורמות השונות.

המלצות – חשוב לחפש באינטרנט ביקורות, חוות דעת והמלצות על ספק השירות. כמו כן, כדאי לבקש מהחברה המספקת שירות צ'אט אנושי רשימת ממליצים ולשוחח לפחות עם 2 לקוחות מהרשימה.

ממשק ניהול נוח וידידותי – חשוב לבחור שירות הכולל ממשק ניהול ידידותי ונוח למשתמש. ממשק נוח מאפשר לגולשים המבקרים באתר המכירות לקבל מענה מהיר, בלי להסתבך עם מסכים ותפריטים מסורבלים.

התאמה למובייל – לחנות האינטרנטית שלך מגיעים גולשים שונים, מרביתם מבקרים באתר המכירות באמצעות הנייד שלהם. לכן, יש לוודא כי שירות הצ'אט האנושי מתאים לכל המסכים ובעיקר למובייל.

עיצוב מותאם לאתר – חשוב לבדוק מראש כיצד נראה הצ'אט האנושי המוטמע בחנות האינטרנטית, ויש לבדוק האם ניתן להתאימו לקו העיצובי של האתר.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    אני מאשר קבלת הטבות ופרסומים שיווקים
    או חייגו אלינו 1-800-77-1818

    דילוג לתוכן