כיצד שירות מענה אנושי עוזר לעסק לגדול בזמן קידום בגוגל

  • פורסם ב :אוגוסט 16, 2021
  • זמן קריאה: 3 דק'

כבעל עסק יש לך שאיפה לפתח אותו ולהגדיל את ערוצי השיווק ובהתאם להגדיל את ההכנסות. ישנם מגוון ערוצי שיווק להגדלת החשיפה, חיזוק המותג שלך והמכירות בעסק. שני הערוצים המרכזיים הינם קידום ממומן וקידום אורגני

מהו קידום אורגני?

רוב הגולשים באינטרנט פונים למנועי החיפוש השונים על מנת לחפש מידע רב. קידום אורגני משמעותו קידום בצורה טבעית התואמת את האינטרנט. באמצעות קידום אורגני ניתן להביא לשיפור משמעותי של דירוג הדפים באתר.

בבואכם לקדם את אתר האינטרנט שלכם עליכם להבין כי אתם מצויים בתחרות על המקומות הראשונים ולכן ככל שהקידום האורגני יהיה איכותי יותר ויתבצע לאורך זמן רב יותר, כך תראו תוצאות טובות יותר.

מרבית הגולשים מבינים היום את המודעות המצויות בגוגל ועושים את ההבחנה בין מודעות ממומנות לבין אתר איכותי, כך שאם מישהו יחפש את האתר שלכם, הוא יגיע לאתר שלכם בצורה טבעית. היתרון המשמעותי בעבודת קידום אורגני הוא יצירת מוניטין לטווח ארוך ולא נעלם גם לאחר הפסקת הקידום.

מהו קידום ממומן?

אחת הדרכים להופיע בגוגל היא באמצעות קידום בתשלום. קידום אתרים ממומן משמעותו פרסום בגוגל באמצעות כלי בשם Google Ads- הפרסום נעשה באמצעות הגברת תנועה הנכנסת לאתר ממנוע החיפוש באמצעות מודעות.

באמצעות קידום ממומן אפשר להשקיע במודעות מעוצבות- ההמלצה היא לשתול סרטון במודעות במטרה למשוך את הגולשים לגלות עניין במודעות. מודעות אשר כוללות תמונות מושכות יותר גולשים וכך גם מודעות הכוללות סרטונים, דבר אשר יוביל לתנועה לאתר.

קבלת הפניות לעסק בעקבות ניהול קמפיינים בערוצי גוגל

ככל שתשקיעו במאמצי הקידום יעלו גם קצב הפניות בעת קמפיין ממומן אורגני, סביר להניח שלא תוכלו להגיע לכל הלקוחות שפונים. באמצעות מערך הגיבוי של קישורית לא תהיו חייבים להגדיל את ההוצאות על כח אדם. קישורית מפעילה מערך גיבוי לעסקים באמצעות מוקד דיגיטלי ומוקד אנושי.

מה כולל מוקד דיגיטלי?

צאט אנושי: מדובר על מענה אנושי הניתן לקהל הלקוחות וניתן להתקין אותו בדפי נחיתה.

SMS: אפשרות לנהל שיחות בנוגע לשירות באמצעות הודעות.

דוא"ל:  ניתן לנהל שיחות באמצעות דואל וכך לעקוב אחר ההתנהלות עם קהל הלקוחות.

וואטס אפ: יש אפשרות לנהל שיחות באמצעות האפליקציה.

רשתות חברתיות : באמצעות הרשתות החברתיות ניתן לעקוב אחר ההתנהלות של הלקוחות.

מהו מענה אנושי חכם?

לצד מוקד דיגיטלי חשוב ביותר להעניק גם מענה אנושי. אמנם בתקופה בה אנו חיים, אנשים שכחו מה זה מענה אנושי, אבל עדיין יש חשיבות עליונה למענה אנושי.

אנחנו לא מכירים לקוחות שאוהבים להמתין על הקו במשך שעות רבות ללא מענה מקיף. מכאן, כל אתר אינטרנט צריך גם מענה אנושי חכם אשר יעניק מענה לקהל הלקוחות תוך זמן קצר. רוב השיחות ייענו תוך זמן קצר ביותר.

באמצעות מענה אנושי חכם ניתן להיות בטוחים כי אף שיחה לא התפספסה אלא בדיוק להפך- כל שיחה קיבלה את המענה הראוי ביותר. מענה אנושי חכם מחייב לבנות תסריטי שיחה ברמה גבוהה בהתאם לקהל הלקוחות על מנת להעניק להם את השירות הטוב ביותר.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן