האם עסק קטן יכול להרשות לעצמו שירות הודעות?

  • פורסם ב :מרץ 16, 2017
  • זמן קריאה: 3 דק'

עסקים קטנים לרוב אינם בעלי גב כלכלי חזק וחוששים להפריז בהוצאות על שירותים במיקור חוץ, ישנה הנחת רווחה, כי עדיף לבעל העסק לבצע פעולות בעצמו במקום לשחרר שירות זה או אחר החוצה. מצב שכזה יוצר ריבוי משימות ויוצר מצב של "תפסת מרובה, לא תפסת" ישנם שירותים שעלותם היא מינורית ביחס לתרומה שלהם בתוך תחום שירות הלקוחות. מוטב לעסק קטן להוציא החוצה ולהיעזר בחברה כמו קישורית וזאת במקום להעמיס על עצמו, כיוון שמשתחרר לחץ מבעל העסק והצוות שלו ואלו מספיקים הרבה יותר. כאשר הצוות פנוי, יש יותר זמן לחזור לפניות ישנות, לייצר הזדמנויות מכירה רבות יותר ולהעניק שירות ללקוחות הקיימים. נקודה נוספת למחשבה טמונה דווקא בחיסכון עלויות כח האדם. במקום לגייס עובדים חדשים או להפעיל איש צוות לטובת מענה ללקוחות, הוצאת השירות החוצה חוסכת גם כאן.

שירות מענה אנושי מאפשר לכל עסק, קטן או גדול לנהל את העסק בראש שקט. השירות ניתן 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע לפי בחירתכם, בצורה מקצועית, אדיבה, וסבלנית. רבים חושבים ששירות מענה אישי מתאים רק לעסקים גדולים, אולם גם עסק קטן יכול ליהנות מהשירות הזה לא פחות מעסק גדול.

שירות מענה אישי לעסקים גדולים:

עסק גדול קרי, עסק שמטפל בלקוחות רבים, מספק לא מעט שירותים ו/או מוצרים זקוק לשירות מענה אישי על מנת להוריד מעצמו את ההתעסקות במתן שירות ראשוני ללקוח הפונה אליו, ובכך לפנות למחלקות השונות זמן ומשאבים לטפל בכל עשרות הדברים הנוספים שבאחריותם. עסק גדול עלול בקלות לרדת מגדולתו ומהיקף עבודתו בעידן בו התחרות גדולה. כדי שלקוחות לא יעדיפו לפנות למתחרה, עליו בראש ובראשונה, לפגוש את הלקוח בשירות מענה אישי, סבלני וקשוב , לתת לו את המענה שהוא צריך, להקשיב לבקשותיו ולהפנות אותו במידת הצורך לגורם שמטפל בנושא.

שירות מענה אישי לעסקים קטנים:

עסק קטן שמספק ללקוחותיו מוצר או שירות עלול בקלות רבה אף יותר מעסק גדול וחזק למצוא עצמו מחוץ למשחק אם לא ידע לנהל נכון את הקשר עם לקוחותיו.
עסק שהוא קטן יחסית בהיקף העבודה, במספר העובדים בחברה, במוצרים שהוא מספק, יכול לחסוך עשרות אלפי שקלים בהעסקת שירות מענה אישי. וחסכון הינו משמעותי מאד כאשר מדובר בעסק קטן. מענה אנושי לחברות הוא כרטיס הביקור, הוא מעין חלון ראווה לעסק שמכבד את עצמו וחשוב לו להמשיך להיות יעיל.

מעבר לפרמטר החיסכון, עסק קטן יכול להצטייר ללקוח כעסק גדול, חזק ויציב כאשר יש לו שירות זמין 24/7, כאשר השירות הוא אדיב ומקצועי, ובשפות שונות המותאמות לקהל היעד. עסקים קטנים כגדולים בסופו של דבר, רוצים להרוויח, רוצים לשמור על הלקוחות שלהם אשר בזכותם הוא מתקיים וכדי לשמור על המשאב היקר הזה יש לתת שירות מקצועי מהתחלה ועד הסוף.

הודות לניסיון המקצועי היכולות הניהוליות, הטכנולוגיה והשירות של קישורית שהינו שירות בלתי מתפשר , חברת קישורית מבטיחה ודואגת לך למענה טלפוני בעל איכות שיחזק את הקשר שלך הלקוחות שלך.
מוקדי קישורית דואגים לך למגוון אמצעים לפיקוח ובקרה :ביניהם שיטת תגמול כלפי נציגי שירות ייחודית, המבוססת על קידום מטרותיך כלקוח. מלבד זאת, קישורית מעמידה לרשותך מנהל לקוחות אישי ועורכת עבורך אפיון ודואגת לך לדוחות פעילות עסקית המעניקים תמונת מצב גדולה יותר עבור הקשר שלך עם לקוחותייך.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן