עסקים קטנים לרוב אינם בעלי גב כלכלי חזק וחוששים להפריז בהוצאות על שירותים במיקור חוץ, ישנה הנחת רווחה, כי עדיף לבעל העסק לבצע פעולות בעצמו במקום לשחרר שירות זה או אחר החוצה. מצב שכזה יוצר ריבוי משימות ויוצר מצב של "תפסת מרובה, לא תפסת" ישנם שירותים שעלותם היא מינורית ביחס לתרומה שלהם בתוך תחום שירות הלקוחות. מוטב לעסק קטן להוציא החוצה ולהיעזר בחברה כמו קישורית וזאת במקום להעמיס על עצמו, כיוון שמשתחרר לחץ מבעל העסק והצוות שלו ואלו מספיקים הרבה יותר. כאשר הצוות פנוי, יש יותר זמן לחזור לפניות ישנות, לייצר הזדמנויות מכירה רבות יותר ולהעניק שירות ללקוחות הקיימים. נקודה נוספת למחשבה טמונה דווקא בחיסכון עלויות כח האדם. במקום לגייס עובדים חדשים או להפעיל איש צוות לטובת מענה ללקוחות, הוצאת השירות החוצה חוסכת גם כאן.
שירות מענה אנושי מאפשר לכל עסק, קטן או גדול לנהל את העסק בראש שקט. השירות ניתן 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע לפי בחירתכם, בצורה מקצועית, אדיבה, וסבלנית. רבים חושבים ששירות מענה אישי מתאים רק לעסקים גדולים, אולם גם עסק קטן יכול ליהנות מהשירות הזה לא פחות מעסק גדול.