עסק קטן שמספק ללקוחותיו מוצר או שירות עלול בקלות רבה אף יותר מעסק גדול וחזק למצוא עצמו מחוץ למשחק אם לא ידע לנהל נכון את הקשר עם לקוחותיו.
עסק שהוא קטן יחסית בהיקף העבודה, במספר העובדים בחברה, במוצרים שהוא מספק, יכול לחסוך עשרות אלפי שקלים בהעסקת שירות מענה אישי. וחסכון הינו משמעותי מאד כאשר מדובר בעסק קטן. מענה אנושי לעסקים הוא כרטיס הביקור, הוא מעין חלון ראווה לעסק שמכבד את עצמו וחשוב לו להמשיך להיות יעיל.
מעבר לפרמטר החסכון, עסק קטן יכול להצטייר ללקוח כעסק גדול, חזק ויציב כאשר יש לו שירות זמין 24/7, כאשר השירות הוא אדיב ומקצועי, ובשפות שונות המותאמות לקהל היעד.
עסקים קטנים כגדולים בסופו של דבר, רוצים להרוויח, רוצים לשמור על הלקוחות שלהם אשר בזכותם הוא מתקיים וכדי לשמור על המשאב היקר הזה יש לתת שירות מקצועי מהתחלה ועד הסוף.
הודות לניסיון המקצועי היכולות הניהוליות, הטכנולוגיה והשירות של קישורית שהינו שירות בלתי מתפשר , חברת קישורית מבטיחה ודואגת לך למענה טלפוני בעל איכות שיחזק את הקשר שלך הלקוחות שלך.
מוקדי קישורית דואגים לך למגוון אמצעים לפיקוח ובקרה :בינהם שיטת תגמול כלפי נציגי שירות ייחודית, המבוססת על קידום מטרותיך כלקוח.
מלבד זאת, קישורית מעמידה לרשותך מנהל לקוחות אישי ועורכת עבורך אפיון ודואגת לך לדוחות פעילות עסקית המעניקים תמונת מצב גדולה יותר עבור הקשר שלך עם לקוחותייך.