הקמת מוקד טלפוני – מוקד שירות ומכירה – המדריך המלא
מוקד שירות מאפשר לעסקים לקיים קשר עם לקוחותיהם או יצירת קשר עם לקוחות חדשים באמצעות שיחות טלפוניות. מוקד שירות נועד להעניק מענה בנושא שירות או תמיכה בעוד שמוקד שירות מכירות נועד לבצע שיחות יוצאות ויזומות לצורך תיאום פגישות מכירה (טלמיטינג).
הקמת מוקד טלפוני הפך לשירות מבוקש מאוד מאז תהליך ההפרטה של חברות הטלפון הממשלתיות ברחבי העולם. מוקדי שירות טלפוני בישראל נהנים מפיתוח מואץ של מרכזיות הטלפון הפרטיות ושילובן במערכות תקשורת ממוחשבות המעבירות בו זמנית קול, תמונה, ונתונים דרך קו טלפון אחד.
התפתחויות טכנולוגיות אלו העניקו למשתמש מגוון רחב ביותר של יישומים ואפשרויות בתחום הטלפוני, ועימן חיסכון משמעותי בזמן וכסף. הודות לכך, תהליכים עסקיים רבים עברו הסבה מפגישה פנים אל פנים לכיוון הטלפון והמחשב. הסבה זו התאפשרה הודות לעובדה שהמערכת הטלפונית הפכה למערכת משולבת אינטראקטיבית במלוא מובן המילה.