עסקים אינם נמדדים היום רק באיכות המוצר, כי אם בשירות האיכותי הנלווה לו. בעולם של היום, כאשר הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, העבודה לעולם אינה פוסקת, וחלק מהותי בשירות הינו זמינות. ישנם בתי עסק שאינם מקפידים על מענה מהיר ופתרון יעיל של כל מיני נושאים, וכך פוגעים בתחרותיות שלהם. זה אמנם נכון שכל בית עסק או חברה, יכולים להעסיק כוח אדם אשר יספק מענה ללקוחות, אך לא כל בית עסק, במיוחד בראשית דרכו, יכול להרשות זאת לעצמו. זו הסיבה שישנן חברות שתחום עיסוקן, הינו מערך מענה אנושי טלפוני חכם. חברות אלה, חוסכות עבור החברות בהוצאות, מעניקות זמינות במשך כל שעות היממה, מה ששומר על לקוחות רבים אשר רואים, כי מדובר על עסק רציני המעניק שירות ומענה אדיב מקצועי ויעיל.
בחברות שעוסקות במענה אנושי חכם ניתן למצוא שירותים מתקדמים, כגון: תיעוד שיחות ופניות באמצעות מערך לניתוב שיחות, אשר מנתב את השיחה למוקדן המטפל בבית עסק ספציפי, מערכת CRM לניהול הודעות שמאפשרת לעבוד על רשימת לקוחות באופן שיטתי בהתאם לחתכים השונים. באמצעות מסך זה, ניתן לאתר את הלקוחות שדורשים פנייה או טיפול, באמצעות מנגנון חיפוש נוח. ניתן למצוא ג'ינגל המתנה נעים, כך שהלקוחות ימתינו ולא ירדו מהקו.
ישנן כמה חברות בישראל, המעניקות מערך מענה אנושי חכם, אך חברת קישורית הינה המובילה והוותיקה ביותר. לקישורית תודעת שירות גבוהה, שדרת ניהול משמעותית וכמות נציגים גדולה אשר מביאים לקליטה של כל כמות השיחות. הטיפול בלקוח שלך הינו אדיב, ענייני ומשדר עסק מקצועי, מה שגורם ללקוחותיך להיות שבעי רצון ממך ומהעסק שלך וכן לשמור על רמת נאמנות גבוהה. לכל עסק יש טלפון בלעדי וכל נציג\ה שירות, מכירים את מהות העסק ויש להם תסריט מוכן ומובנה, למענה מספק ללקוחות השונים.