קבלנים וחברות נדל"ן אשר משווקים פרויקטים למסחר ותעשייה ובנייני מגורים למגזר הפרטי נדרשים להעניק שירות זמין ומהיר ללקוחות מתעניינים. לקוחות פונים ומבקשים מידע אודות הפרויקט, שירות מענה אנושי של קישורית ימסור לפונים מידע כמו שעות פתיחה, דרכי הגעה ופרטים נוספים אודות הפרויקט. כאשר משרד המכירות שלך יושב בסמוך לאתר הבניה, עשויים להיווצר בעיות תקשורת והסביבה רועשת, לכן אם ברצונכם להעניק שירות נעים, רציף וזמין במוקד שירות אנושי של קישורית תוכלו להעניק זאת ללקוחותיכם ולהיות בטוחים שלא תפספסו אף שיחה.
באמצעות שירות מענה לחברות קבלן ונדל"ן של קישורית תוכלו להרחיב משמעותית את זמני השירות עבור לקוחות פוטנציאליים ולהעניק שעות פעילות מורחבות 24/7 עבורם. לאחר המכירה, השירות לא מסתיים. הדיירים אשר נכנסו לבניין החדש וברצונם לקבל מענה בבעיות ותקלות בדירה שעשויות להיווצר עם כניסתם. לכן לאחר שעות העבודה של המשרד, השירות שלכם לא מפסיק.
לקריאה בהרחבה איך מענה מקצועי פועל לטובת הלקוח שלך, היכנסו לכאן
קישורית – שירות מענה לקבלנים ומשרדי נדל"ן: מספיקה שיחה אחת שתתקבל במוקד קישורית כדי להצדיק את עלות השירות לתקופה ארוכה.