כיום המודעות לגבי חשיבות השירות והמענה ללקוחות גבוהה מתמיד. בתנאי השוק הנוכחיים כל פנייה של הלקוח צריכה להיענות במהירות, יעילות ומקצועיות. אנו בקישורית מספקים לעסקים מוקד אשר נותן מענה טלפוני אנושי בכל הקשור לפניות בנוגע לשירות צרכני.
חברות רבות משווקות את מוצריהן באמצעות גורם עצמאי: זכיינים / סיטונאים / חנויות / סניפים שלא בבעלות החברה.
מצב זה מעמיד את מנהלי החברה בדילמה לא פשוטה:
אין להם קשר יומיומי עם הצרכן הסופי, וכך, המוניטין ורמת השירות למוצרי החברה תלויים בגורם אחר!
מוקד "קישורית" מסוגל לתת את הפתרון לבעיה זו ולספק את "חוליית הקישור" השומרת על קשר רציף בין הצרכן
הסופי לחברה.
אנו בקישורית מעמידים לרשותך מוקד טלפוני אשר נותן שירות צרכני ללקוחותיך בנושאים שונים. נציגי קישורית יעניקו לפניות לקוחותיך מענה מהיר, אדיב ומקצועי.
"קישורית" קולטת את שיחות הטלפון הנכנסות מהצרכנים במוקד השירות הצרכני ומאפשרת להשיג מספר מטלות ויעדים: