"אם אתה קונה כלב – אל תנבח בעצמך"
גורו השיווק הישיר מבריטניה, דרייטון בירד, מספק למנהלים בישראל תובנות חדות ושנונות על איך להכין קמפיין שיווק ישיר, מה גורם לדיוור להצליח, מהן ההצעות השיווקיות הטובות ביותר, ואיך לעבוד בהצלחה מול סוכנות דירקט. דיבור ישיר
דרייטון בירד, הגורו הבריטי לשיווק ישיר, החל את דרכו כעובד מן המניין בסוכנות שיווק ישיר. באתר האינטרנט הנושא את שמו, הוא מתגאה כי בכל הקריירה המקצועית שלו, רק שתי חבילות דיוור שהכין לא הביאו תועלת מרובה יותר מן ההשקעה.
במהלך השנים פירסם בירד כמה ספרי הדרכה בשיווק ודיוור ישיר, כתב טורים בכתבי-עת של שיווק בממלכה המאוחדת, והפך למרצה מבוקש. האפיון העיקרי של בירד היא היא לשונו החריפה ויכולתו להפוך כל פרה קדושה – להמבורגר. במיוחד ל-Post-2-B, דרייטון בירד עונה על שאלות ישירות בשיווק ישיר.