עסקים רבים משקיעים משאבים רבים בשיווק ופרסום העסק שלהם. לא מעט כסף מושקע בפרסום מודעות בעיתונות, ברדיו,לעיתים בטלוויזיה ובשלטי חוצות וכמובן באינטרנט בקידום אתר העסק, וכל זאת על מנת לקבל פניות של לקוחות פוטנציאליים.
למרות כל ההשקעה הכספית, עסקים רבים נוטים לתת חשיבות מזערית למענה הטלפוני לפניות הנכנסות.
למרות ההשקעה הכספית הגדולה בחלק מבתי העסק, הלקוחות הפונים נתקלים בהמתנה ממושכת או בתא קולי.
ללקוח ציפיה הגיונית לכך שיענה לפנייתו בהקדם, באדיבות וקבלת מידע על השירות שחיפש.
בפועל לקוחות רבים נאלצים לשמוע מוזיקת המתנה ארוכה במיוחד, נתבי שיחות בלתי נלאים או צלצול ללא מענה הולם.
שירות הודעות לעסקים מבית קישורית שירותי קול סנטר. קישורית הינה חברה המספקת מזה 18 שנה מענה אנושי לעסקים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
בקישורית כ-2500 בתי עסק מקושרים לשירות מענה עסקי אשר עונה לשיחות העסק במקצועיות תוך תודעת שירות.
שירות הודעות לעסקים במיקור חוץ מחברת קישורית מעניק יתרונות רבים עבור העסק שלך. לקוחות העסק מגיעים לנציגי השירות שלנו וזוכים למענה מקצועי ואדיב בהתאם לנהלים שנקבעו מראש על ידך ובהתאם לצרכי העסק שלך.
שירות הודעות עסקי מבטיח מענה מושלם לצרכי הלקוח, מונע נטישת לקוחות ומסייע לבדל את העסק ממתחרים ולחזק את המותג שלך.
למה מוקד ההודעות לעסקים של קישורית?
מטרתנו היא להעניק מענה מהיר, אדיב ומקצועי.
נציגי קישורית יזדהו בשם העסק ויתנו תחושה ללקוח שהגיע לעסק שלך,למזכירה האישית שלך או מוקד השירות.
נציגי קישורית ינהלו שיחה על פי תסריט שיחה מובנה, יתנו מידע לפי הנחיותייך ללקוחות, ייקחו פרטים מלקוחות מתעניינים ויעבירו את המידע בהודעה לפי בחירתך באמצעות sms ,e- mail אתר קישורית, פקס או בטלפון.
לבחירתך שתי דרכים עיקריות לביצוע השירות:
1. קבלת מספר טלפון מקישורית, מספר הטלפון יושב במרכזיית קישורית. כל שיחות יענו על ידי נציגי קישורית באופן מלא.
2. העברת השיחות באמצעות שירות "עקוב אחרי", על ידי שירות זה ניתן להעביר שיחות בתפוס ובאין תשובה לאחר מספר צלצולים השיחה תגלוש לנציגי קישורית אשר יענו לשיחה ויזדהו בשם העסק .
השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7