העברת שיחות – הפניית שיחות/עקוב אחרי

  • פורסם ב :דצמבר 13, 2016
  • זמן קריאה: 3 דק'

כאשר לא רוצים לפספס אף שיחה, ניתן לבצע העברת שיחות אל מוקד קישורית. תוכלו לבחור האם לבצע הפניית שיחות לאחר מספר שניות, כאשר אינכם זמינים, כשתם בממתינה או פשוט להפנות את כל השיחות.

לקוח מצטרף חדש? קישורית מענה עסקי מברכת אותך על הצטרפותך לקהל לקוחותיה, ועומדת לרשותך לאורך כל תהליך ההתחברות בכל אחד מערוצי התקשורת שתבחר.
באפשרותך להפנות את השיחות הנכנסות לטלפון הנייח במשרדך ו/או לטלפון הנייד שלך אל קו הטלפון שהוקצה לך במוקד קישורית. במקרה שתיתקל בבעיה, אתה מוזמן לפנות למנהל תיק הלקוח שלך בקישורית, בטלפון או במייל.

באיזו חברת סלולר אתם מנויים?

הפניית שיחות 012          הפניית שיחור פרטנר            העברת שיחות פלאפון           הפניית שיחות בזק           הפניית שיחות גולן טלקום
 הפניית שיחות הוט מובייל       הפניית שיחות we 4g       העברת שיחות סלקום

 

טלפונים נייחים - עקוב אחריי בזק / הוט

עקוב אחריי

שירות "עקוב אחריי" מאפשר העברה שיחות באופן מידי למוקד קישורית

הפעלה:

חייג -> *72 -> הקש את המספר שקיבלת מקישורית -> המתן עד הישמע הודעה של הפנייה בוצעה בהצלחה

ביטול:
חייג #72 -> תושמע הודעה מוקלטת של השירות, יש לפעול על פי ההנחיות

העברת שיחות בתפוס

שירות "הפנייה בתפוס" מאפשר העברת כל שיחה נכנסת לטלפון הנייח במשרדך אל מוקד 'קישורית', כאשר הקו המופנה תפוס בשיחה אחרת. השיחות עוברות למספר היעד לאחר 2 3 צלצולים.

הפעלה:
חייג *73 – מספר היעד בקישורית – ללחוץ על חיוג

ביטול:
חייג #73 – לאחר צליל אישור, ניתן לבטל את ההפנייה

העברת שיחות באין מענה – הפניית שיחה

שירות "הפנייה באין מענה" מאפשר העברת השיחות הנכנסות לטלפון הנייח במשרדך אל מוקד 'קישורית' לאחר מספר צלצולים מוגדר מראש. מספר הצלצולים ניתן לשינוי לפי דרישת המשתמש וברירת המחדל הינה 6 צלצולים (20 שניות)

הפעלה:
חייג *74 – מספר היעד בקישורית- ללחוץ על חיוג

ביטול:
חייג #74 – לאחר צליל אישור ניתן לבטל את ההפנייה

_______________________________________________________________

הפניית שיחות סלקום/ ווי 4 ג'י (אקספון)

עקוב אחריי

הפעלה:
* – 21 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 21 -> # -> SEND

הפניית שיחות באין מענה

הפעלה:
* – 61 – * – מספר היעד בקישורית – ** – 15/25/30 (כמה שניות עד שעובר לקישורית) – # – חיוג

ביטול:
## -> 61 -> # -> SEND

הפניית שיחות כאשר לא זמין / כבוי

הפעלה:
* – 62 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 62 -> # -> SEND

הפניית שיחות כאשר תפוס

הפעלה:
* – 67 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 67 -> # -> SEND

_______________________________________________________________

הפניית שיחות פרטנר ו-012 מובייל (019 מובייל)

עקוב אחריי

הפעלה:
* – 21 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 21 -> # -> SEND

הפניית שיחות באין מענה

הפעלה:
* – 61 – * – מספר היעד בקישורית – ** – 15/25/30 (כמה שניות עד שעובר לקישורית) – # – חיוג

ביטול:
## -> 61 -> # -> SEND

הפניית שיחות כאשר לא זמין / כבוי

הפעלה:
* – 62 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 62 -> # -> SEND

הפניית שיחות כאשר תפוס

הפעלה:
* – 67 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 67 -> # -> SEND

ביטול כלל הפעולות:
#002## חיוג

_______________________________________________________________

העברת שיחות פלאפון

עקוב אחריי

הפעלה:
* – 21 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 21 -> # -> SEND

הפניית שיחות באין מענה

הפעלה:
* – 61 – * – מספר היעד בקישורית – ** – 15/25/30 (כמה שניות עד שעובר לקישורית) – # – חיוג

ביטול:
## -> 61 -> # -> SEND

הפניית שיחות כאשר לא זמין / כבוי

הפעלה:
* – 62 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 62 -> # -> SEND

הפניית שיחות כאשר תפוס

הפעלה:
* – 67 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 67 -> # -> SEND

_______________________________________________________________

עקוב אחרי הוט מובייל / רמי לוי

עקוב אחריי

הפעלה:
* – 21 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 21 -> # -> SEND

הפניית שיחות באין מענה

הפעלה:
* – 61 – * – מספר היעד בקישורית – ** – 15/25/30 (כמה שניות עד שעובר לקישורית) – # – חיוג

ביטול:
## -> 61 -> # -> SEND

הפנייה כאשר לא זמין / כבוי

הפעלה:
* – 62 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 62 -> # -> SEND

הפנייה כאשר תפוס

הפעלה:
* – 67 – * – מספר היעד בקישורית – # – חיוג

ביטול:
## -> 67 -> # -> SEND

_______________________________________________________________

הפניית שיחות גולן טלקום

שירות "עקוב אחרי" הוא שירות המאפשר הפניית שיחות מקו "גולן טלקום" למספר קווי ישראלי
נייח כולל מספרי ביפר (לא ניתן להפנות שיחה למספרי פרימיום, למספרים ניידים, למספרים בינלאומיים ולמספרים פלסטינאים). השירות אינו זמין בחו"ל.
– לתשומת ליבך שירות זה מחייב הגדרה מחדש של הפניית השיחה כל 25 לחודש בשעה 08:00 בבוקר, שכן היעדים שהגדרת נמחקים (בין 07:00 ל 07:59 בבוקר).

הפעולות הנדרשות כדי להירשם לשירות:
– היכנס לאתר גולן טלקום – www.golantelecom.co.il
– בחר בכפתור החשבון שלי (צד שמאל למעלה)
– במסך ה-login הכנס את אמצעי הזיהוי שלך
– בחר בלשונית "הקווים שלי"
– לחץ על כפתור "שינויים ופעולות" שמופיע ליד הקו בו אתה מעוניין לחדש את הפניית השיחות.
– הגעת לעמוד הרלונטי. סמן את שירות "עקוב אחריי" ועדכן את הפרטים.

_______________________________________________________________

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    אני מאשר קבלת הטבות ופרסומים שיווקים
    או חייגו אלינו 1-800-77-1818

    דילוג לתוכן