העברת שיחות – שירותי עקוב אחרי/הפניה

  • פורסם ב :דצמבר 13, 2016
  • זמן קריאה: 3 דק'

קישורית מענה עסקי מברכת אותך על הצטרפותך לקהל לקוחותיה, ועומדת לרשותך לאורך כל תהליך ההתחברות בכל אחד מערוצי התקשורת שתבחר.
באפשרותך להפנות את השיחות הנכנסות לטלפון הנייח במשרדך ו/או לטלפון הנייד שלך אל קו הטלפון שהוקצה לך במוקד קישורית. במקרה שתיתקל בבעיה, אתה מוזמן לפנות למנהל תיק הלקוח שלך בקישורית, בטלפון או במייל.

באיזו חברת סלולר אתם מנויים?

טלפונים נייחים - בזק / הוט

עקוב אחריי

שירות "עקוב אחריי" מאפשר העברה מידית של כל שיחה למוקד קישורית
הפעלה:
בשמיעת צליל חיוג -> *72 – הודעה מוקלטת -> מחייגים למספר היעד בקישורית -> תושמע הודעה מוקלטת: "עקוב אחרי בוצע"

ביטול:
בשמיעת צליל חיוג -> #72 -> תושמע הודעה מוקלטת: "עקוב אחרי בוטל"

הפנייה בתפוס

שירות "הפנייה בתפוס" מאפשר העברת כל שיחה נכנסת לטלפון הנייח במשרדך אל מוקד 'קישורית', כאשר הקו המופנה תפוס בשיחה אחרת. השיחות עוברות למספר היעד לאחר 2 3 צלצולים.
הפעלה:
בשמיעת צליל חיוג -> *73 – הודעה מוקלטת -> מחייגים למספר היעד בקישורית

ביטול:
בשמיעת צליל חיוג -> #73

הפנייה באין מענה

שירות "הפנייה באין מענה" מאפשר העברת השיחות הנכנסות לטלפון הנייח במשרדך אל מוקד 'קישורית' לאחר מספר צלצולים מוגדר מראש. מספר הצלצולים ניתן לשינוי לפי דרישת המשתמש וברירת המחדל הינה 6 צלצולים (20 שניות)
הפעלה:
בשמיעת צליל חיוג -> *74 – הודעה מוקלטת -> מחייגים למספר היעד בקישורית

ביטול:
בשמיעת צליל חיוג -> #74

_______________________________________________________________

סלקום

עקוב אחריי

הפעלה:
** -> 21 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
## -> 21 -> # -> SEND

הפנייה באין מענה

הפעלה:
** -> 61 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
## -> 61 -> # -> SEND

הפנייה כאשר לא זמין / כבוי

הפעלה:
** -> 62 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
## -> 62 -> # -> SEND

הפנייה כאשר תפוס

הפעלה:
** -> 67 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
## -> 67 -> # -> SEND

_______________________________________________________________

פרטנר ו-012 מובייל

עקוב אחריי

הפעלה:
* -> 21 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
## -> 21 -> # -> SEND

הפנייה באין מענה

הפעלה:
* -> 61 -> * -> מספר היעד בקישורית -> ** -> 15/25/30 שניות -> # -> SEND

ביטול:
# -> 61 -> # -> SEND

הפנייה כאשר לא זמין / כבוי

הפעלה:
* -> 62 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
# -> 62 -> # -> SEND

הפנייה כאשר תפוס

הפעלה:
* -> 67 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
# -> 67 -> # -> SEND

_______________________________________________________________

פלאפון

עקוב אחריי

הפעלה:
* -> 21 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
# -> 21 -> # -> SEND

הפנייה באין מענה / לא זמין

הפעלה:
* -> 61 -> * -> מספר היעד בקישורית -> ** -> 15/25/30 שניות -> # -> SEND

ביטול:
# -> 61 -> # -> SEND

הפנייה כאשר תפוס

הפעלה:
* -> 67 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
# -> 67 -> # -> SEND

_______________________________________________________________

הוט מובייל

עקוב אחריי

הפעלה:
* -> 21 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
## -> 21 -> # -> SEND

הפנייה באין מענה

הפעלה:
* -> 61 -> * -> מספר היעד בקישורית -> ** -> 15/25/30 שניות -> # -> SEND

ביטול:
# -> 61 -> # -> SEND

הפנייה כאשר לא זמין / כבוי

הפעלה:
* -> 62 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
# -> 62 -> # -> SEND

הפנייה כאשר תפוס

הפעלה:
* -> 67 -> * -> מספר היעד בקישורית -> # -> SEND

ביטול:
# -> 67 -> # -> SEND

_______________________________________________________________

גולן טלקום

שירות "עקוב אחרי" הוא שירות המאפשר הפניית שיחות מקו "גולן טלקום" למספר קווי ישראלי
נייח כולל מספרי ביפר (לא ניתן להפנות שיחה למספרי פרימיום , למספרים ניידים, למספרים בינלאומיים ולמספרים פלסטינאים). השירות אינו זמין בחו"ל.
– לתשומת ליבך שירות זה מחייב הגדרה מחדש של הפניית השיחה כל 25 לחודש בשעה 08:00 בבוקר, שכן היעדים שהגדרת נמחקים (בין 07:00 ל 07:59 בבוקר).

הפעולות הנדרשות כדי להירשם לשירות:
– היכנס לאתר גולן טלקום – www.golantelecom.co.il
– בחר בכפתור החשבון שלי (צד שמאל למעלה)
– במסך ה-login הכנס את אמצעי הזיהוי שלך
– בחר בלשונית "הקווים שלי"
– לחץ על כפתור "שינויים ופעולות" שמופיע ליד הקו בו אתה מעוניין לחדש את הפניית השיחות.
– הגעת לעמוד הרלונטי. סמן את שירות "עקוב אחריי" ועדכן את הפרטים.

_______________________________________________________________

אקספון / WE4G

כמו בגולן טלקום יש לפנות למוקד השירות לקוחות ולבקש אפשרות גישה לאזור אישי באתר שלהם.
– באזור אישי ניתן לבצע הפניית שיחות בהתאם להנחיות של החברה

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן