מוקד מכירות / מוקד פרסום

  • פורסם ב :פברואר 12, 2022
  • זמן קריאה: 3 דק'

קישורית שירותי מוקד מכירות ופרסום מספקת גיבוי טלפוני מקיף לכלל הפעילויות השיווקיות של העסק לאורך כל שעות היממה ,  7  ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, במטרה למקסם את ההשקעה של בית העסק בפעילויות השיווק והפרסום שלו.

יישומי השירות של מוקד המכירות :

  • גיבוי לקמפיינים פרסומיים / מבצעי מכירות, לקווים ירוקים ( 1-800 / 1-700 / XXXX / 1-599 * ) ולשיחות הנכנסות מהמדיות השונות : רדיו, טלויזיה, אינטרנט, עיתונות, דיוורים ישירים וכו'.
  • מוקד מידע ושירות לצרכנים – קבלת פניות של לקוחות קיימים, לרבות הצעות, תלונות ובקשות והפניית המתקשר לסניף /לחנות הקרובים של רשת החנויות/הסניפים.
  • מוקד מידע ברשת קמעונאית – השיחות הנכנסות כתוצאה מקמפיין שיווקי מופנות ישירות לקישורית. בפני הנציגים במוקד המכירות מוצג כל המידע הרלוונטי הקשור לחנויות כגון : איך להגיע , מיקום, שעות פתיחה, מספרי טלפון,שמות מנהלים ואנשי קשר,  וזאת בנוסף למידע פרטני לגבי מבצעי המכירות השונים. כל אלו נמסרים ללקוח על פי דרישתו ועפ"י איזור מגוריו.
  • קו מידע ללקוחות – פרסום מספר טלפון בקישורית במסגרת מודעת פרסום במטרה שמידע כגון רשימת החנויות, הכתובות והטלפונים לא יופיע במודעה, ייחסך שטח פרסום יקר וקל יהיה להבליט במודעה את המסר הפרסומי. מידע זה ועוד ימסר למתקשרים לקו המידע ע"י נציגי קישורית .
  • גיבוי למועדון הלקוחות - יפורסם מספר טלפון בקישורית לחברי המועדון, במסגרתו יימסר מידע למתקשרים לגבי תנאי הצטרפות למועדון, מבצעים מיוחדים, כנסים וארועים, ובעיקר יישמר הקשר ההדוק והיומיומי עם הלקוחות הטובים והנאמנים של העסק.
  • גיבוי לפרסום בטלויזיה / ברדיו - קישורית מקצה לטובת המנוי המפרסם ברדיו / בטלויזיה כמות משמעותית של נציגים במוקד המכירות היכולים להתמודד עם עומס נקודתי ברגע התשדיר. חשוב שלא לפספס אף שיחה/לקוח שמתעניין כאשר הושקע כסף כה רב בקמפיין הטלויזיוני. בהמשך ניתן להפעיל מוקד מכירות טלפוני אשר יספק שירותי טלמרקטינג/ טלמיטינג יזום לטובת קבלת הזמנות בכרטיס אשראי או לצורך קביעת פגישות או כל פעילות אחרת שנדרשת.

יתרונות השירות :

  • הפרסום, בו הושקע כסף רב, עובד 24 שעות ביממה ושיחות נכנסות של לקוחות פוטנציאליים נענות בזמן מינימלי, במענה אנושי.
  • זמינות – הלקוח רואה מודעת פרסום של בית העסק ובו ברגע , כאשר נוצר הגירוי הפרסומי / הצורך , הוא מקבל מענה מיידי של נציג קישורית במוקד המכירות המאפשר לו לרכוש את המוצר /השירות בזמן אמת.
  • עלות השירות –סבירה וכדאית בהשוואה לעלות הכוללת של עלויות השיווק והקמפיין.
  • כחלופה לתא קולי – ידוע כי פונים בטלפון מעדיפים מענה אנושי על פני משיבון או תא קולי וקיימת סבירות גבוהה שישאירו את השם והטלפון לנציג אנושי שעונה להם. אנו מקפידים בקישורית כי הנציגים העונים לקמפייים הפירסומיים במוקד הפירסום יהיו בעלי אוריינטציה שיווקית.
  • המענה הטלפוני האנושי לקמפיין מוקד מכירות ופרסום נותן לעסק ערך מוסף משמעותי על פני המתחרים

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן