מענה אנושי לעורכי דין

  • פורסם ב :פברואר 12, 2022
  • זמן קריאה: 3 דק'

מענה אנושי לעורכי דין

משרדי עורכי דין ידועים בקצב עבודה גבוה ועומס רב, כאשר מזכירת המשרד בשיחת טלפון אחרת, או עסוקה במשימות משרד אחרות ואף כאשר סיימה את יום עבודתה ועורכי הדין ממשיכים לעבוד עד השעות המאוחרות. לקוחות עשויים להתקשר ולא לקבל מענה.  מענה אנושי לעורכי דין של קישורית נמצא לגבות אותך.

המשרד שלך יהיה זמין 24/7 ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים גם כאשר:

  • משרדכם סגור בסופי השבוע ובחגים
  • לקוחותיכם מתקשרים מחו"ל לאחר שעות העבודה המקובלות בארץ
  • צוות המשרד יוצא לפגרת הקיץ או לחופשה, ואין מי שיטפל בפניות למשרד
  • כאשר לקוחות מתקשרים אליך ישירות לטלפון הסלולרי ואין באפשרותך לקבל אותן

קישורית – שירות מענה אנושי לעורכי דין

לא מפספסים אף לקוח: באמצעות מענה טלפוני לעו"ד של קישורית, יש לך ביטחון שעומד צוות שלם אשר מגבה את מזכירות המשרד באין מענה.

חסכון בעלויות: באמצעות מענה אנושי לעורכי דין של קישורית המשרד שלך חוסך בעלויות כח אדם והכשרה נוספת. אין צורך לגייס ולהכשיר צוות נוסף. הצוות של קישורית עובר הכשרה מותאמת לפי הצרכים שלך ונמצא שם לגבות ולתת מענה.

מענה מהיר: מוקד השירות של קישורית עובד תקן SLA כאשר 80% אחוז נענות בפחות מ 20 שניות.

שירות ללא פשרות: צוות השירות יעניק מענה מכובד, בעברית רהוטה ויחס ללא פשרות ובאמצעות תסריט שיחה שאופיין בהתאם לצורכי המשרד על מנת לייצג אותך באופן הטוב ביותר.

קישורית הינה בין חלוצות שירות מענה אנושי בישראל ומובילה את התחום הן ברמת המקצועיות והן הטכנולוגיה המאפשרת לך לקבל דוחות מפורטים אודות פעילות השירות. מאות משרדי עורכי דין נהנים כיום משירות מוקד הודעות של קישורית, חוסכים באמצעות השירות בעלויות כח האדם של המשרד, ובו בזמן, שומרים על רמת שירות גבוהה ותדמית מכובדת למשרד.

לפרטים צרו קשר – אנחנו עושים יותר בקשר אליך!

 

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    אני מאשר קבלת הטבות ופרסומים שיווקים
    או חייגו אלינו 1-800-77-1818

    דילוג לתוכן