שירות לקוחות באנגלית – מענה אנושי לעסקים בינלאומיים

  • פורסם ב :מרץ 16, 2017
  • זמן קריאה: 3 דק'

החלטתם להרחיב את השירות גם ללקוחות מחוץ לישראל? לספק את השירות או למכור את המוצר גם ללקוחות מחו"ל? רצוי מאד לתת מענה אנושי גם לאותם לקוחות בינלאומיים, כדי לא לפספס את אותו נתח שוק גדול וחשוב. הדרך היעילה והטובה ביותר לעשות זאת היא דרך מענה אנושי לעסקים בינלאומי של קישורית, המספק שירות לקוחות באנגלית.

אז החלטתם לספק שירות בינלאומי, עכשיו בואו נדבר!

ידוע הוא שהשפה הבינלאומית היא אנגלית ואיתה ובעזרתה תוכלו להגיע לכל מקום שתרצו ולספק את השירות או את המוצר לכל לקוח בעולם. כדי לתת ללקוח שלכם, את התחושה הטבעית והנוחה על שירות מענה אישי לדבר באנגלית רהוטה ושוטפת.
להתרחב אל מעבר לגבולות ישראל משמע לתקשר עם אנשים בכל העולם, אין זה אומר שעליכם לדבר את כל השפות שעל פני הכדור, אבל אנגלית טובה תאפשר לכם לתקשר עם מרבית הלקוחות. אנחנו בקישורית מבינים את החשיבות הרבה במתן שירותים בינלאומיים, וצוות המענה האנושי שלנו נותן את השירות גם באנגלית רהוטה וטובה, כמובן תוך שימת דגש על שירותיות אדיבות וסובלנות.

כל שירות שרק תבחרו, בין אם מדובר בתמיכה בלקוחות אשר רכשו את המוצר או את השירות, העברת מידע ללקוחות, העברת הודעות חשובות וכן הלאה הכל נעשה באנגלית שוטפת כדי שאתם תוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם ולעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

כאשר מחליטים לתת שירות גם מחוץ לגבולות ארצנו יש לקחת בחשבון כי השעון הוא אינו אותו שעון, וכשבישראל ערב במקומות אחרים בדיוק בוקר, כמו כן, בישראל לא עובדים בשבתות ובחגים ואילו לקוחות בינלאומיים נחים מעבודה ביום ראשון, כך שיש לקחת בחשבון את הבדלי השעות ואת הימים בהם לקוחותיכם אינם זמינים או לתת את השירות דווקא כשהם זמינים והעסק סגור.

על מנת שתתקיים פעילות שיווקית בחו"ל ויינתן שירות מענה אנושי, יש להתאים את שעות העבודה לשעות העבודה במדינות השונות בהן אתם מספקים את השירות/המוצר. עלינו להיות זמינים בכל שעה ובכל יום, לתת מענה אישי נעים וסבלני גם בשעות לא רגילות .בקישורית מבינים את כל המגבלות הקיימות וערוכים לכך שהשירות לעסקים בינלואמיים יינתן בצורה הטובה, היעילה והמקצועית ביותר, הן בשפה האנגלית והן בכל שעה ובכל יום.

הניסיון המקצועי והיכולת לניהול מוצלח של חברת קישורית, והמערכות הטכנולוגיות והדיי. אנ. איי
של קישורית אשר הינה בעלת שירות בלתי מתפשר , מבטיחה לך הלקוח ופועלת להפעלת מענה טלפוני איכותי היוצר חיבור מוצלח עם העסק שלך – הלקוחות שלך.

המוקדים של קישורית מפעילים כמה אמצעי פיקוח ובקרה מבין המתקדמים ושיטת תגמול נציגי שירות ייחודית, המקדמת את האינטרסים שלך..
לרשותך מנהל אישי המאפיין את צרכיך בדיוק , המספק לך דוחות על הפעילות העסקית ומעניק לך תמונת אמיתית על היקף ומאפייני הקשר שלך עם העסק שלך

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן