קישורית מבינה את החשיבות הרבה במענה אנושי לעסקים בערבית, בחשיבות שירות הלקוחות והמענה האדיב והסבלני לכללקוח באשר הוא ומספקת את השירות בשפה הערבית.
אמנם לפי החוק אין זה חובה בישראל לספק שירות ללקוחות בשפה אחרת מלבד עברית, אולם אנחנו מבינים ששירות טוב אינו רק לספק מענה ותשובות, אינו רק תלוי בזמינות ובידע המקצועי אלא גם בהרגשה של הלקוח.
לקוח דובר ערבית שיקבל מענה בשפת האם שלו, ירגיש בבית ומכאן תתפתח נאמנות הלקוח, והוא ישוב לפנות לאותו בעל עסק לקבל שירות ויביא עימו לקוחות רבים שמבינים ששומעים ומבינים אותם.
בעידן בו התחרות גדולה וכל עסק נמדד בפרמטרים רבים, החשיבות במתן מענה זמין 24/7 , אדיב, סבלני, מקצועי היא גבוהה. לכן יש לשים דגש גם על מענה בשפה הרשמית השניה של מדינת ישראל , הלא היא – ערבית.
כל עסק שחשוב לו לשמר לקוחות, שחשוב לו לפתח נאמנות בקרב אותם הלקוחות, שחשוב לו לתת מענה זמין ומיידי ללא צורך בזמני המתנה ארוכים חייב לקחת בחשבון גם את הלקוחות מהמגזר הערבי, הם מהווים פלח גדול באוכלוסייה בישראל והם יכולים לחזור אליכם ולהביא עוד לקוחות רק משום שענו להם והקשיבו להם, ונתנו להם פתרון בשפה הערבית.