מענה קולי אוטומטי או אנושי?

  • פורסם ב :דצמבר 11, 2016
  • זמן קריאה: 3 דק'

הדואר הקולי לעומת המענה האנושי

לא אחת התקשרנו לשירות לקוחות של חברה מסוימת, והתאכזבנו מהשירות. היות ומדובר בשירות מענה קולי אוטומטי, זמן ההמתנה בשירות כל כך ארוך, והציפייה שלנו כלקוחות הייתה לקבל שירות מיידי עם נציג אנושי. כאשר מדובר במענה אוטומטי, על פי הסטטיסטיקה, 85% מהלקוחות אינם משאירים הודעה. לעתים הלקוחות לא מגיעים אל השלוחה הנכונה, ולעתים הם ממתינים זמן רב על הקו עד שנציג מטפל בהם. תמיד יש לקחת בחשבון, כי הזמן של הלקוח הוא יקר, וככל שזמן ההמתנה ארוך יותר, כך סבלנותו של הלקוח מתקצרת. שירות איכותי ומהיר לא טמון בפתרון של מענה קולי אוטומטי, אלא בשירות מענה אנושי, אשר יעניק לו שירות ראשוני בזמן אמת.

מענה אנושי: זמינות מסביב לשעון – גם לאחר שעות הפעילות

שירות מענה אנושי הוא פתרון גם לאחר שעות פעילות בית העסק, וזמין 24/7. זהו יתרון נוסף של שירות המענה האנושי, כאשר לקוחות של חברה מסוימת, מתקשרים לגבי שאלה מסוימת, התעניינות במוצר או שירות וכדומה. גם מבחינת התדמית של החברה, רק מענה אנושי הוא זה שישפר את תדמיתה. מדובר בעצם, על שירותי מזכירות, מבלי צורך להחזיק כוח אדם בחברה, שנוסף אליו חוץ ממשכורת חודשית, גם תשלומי ביטוח לאומי, ימי מחלה, חופש ותנאים סוציאליים נוספים כגון פנסיה. כך שמדובר בחיסכון רב ושירות מקצועי לכל הדעות. שירות זה, ניתן 24 שעות ביממה לעסקים רבים שחלק מהם עוסק אף בתמיכה טכנית.
קישורית: שירותי מענה אנושי מהמתקדמים בישראל
כל בעל עסק שמשקיע ויודע את חשיבות הלקוחות בעסק שלו, יחפש שירות מענה אנושי ולא יתפשר על שירות הודעות פשוט או מענה קולי אוטומטי. באופן כזה, העסק יתפקד, ירכוש לקוחות חדשים וישמר את הקיימים. חברת קישורית הינה החברה המובילה בארץ למתן שירותי מענה מתקדמים ומקצועיים לאלפי בעלי עסקים. חברת קישורית, הוקמה בשנת 1993 והיא מספקת מענה אנושי ואוטומטי, לאלפי בתי עסק מרוצים זה שנים. הטכנולוגיה של החברה היא מהמתקדמות בעולם ומספקת מענה לכל סוגי העסקים בארץ.
גם לבית העסק שלכם מגיע להתקדם עם שירותי המענה האנושי והטלפוני של קישורית – צרו עמנו קשר עוד היום לפרטים נוספים.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    אני מאשר קבלת הטבות ופרסומים שיווקים
    או חייגו אלינו 1-800-77-1818

    דילוג לתוכן