מוקדי מענה אנושי דוברי ערבית

 

במדינה שבה חלק גדול מהאזרחים הם דוברי ערבית, אך טבעי הוא ששירות מענה אנושי שקישורית מספקת יהיה גם בערבית. כך כשלקוח ערבי יתקשר לקבל שירות יוכלו להעניק לו אותה בשפת אמו, כך יוכל להרגיש שרואים אותו, מתחשבים בו ומכבדים אותו.
אין כל סיבה שלקוח שאינו מבין דיו את השפה העברית יקבל שירות בשפה זאת.
בעלי עסקים רבים שלקוחותיהם מכל המגזרים יכולים לתת שירות שיוויוני ומכבד על ידי כך שהמענה האנושי יהיה בשפת האם של הפונה.

הבנת החשיבות  – שירות בשפה הערבית

קישורית מבינה את החשיבות הרבה במענה אנושי לעסקים בערבית, בחשיבות שירות הלקוחות והמענה האדיב והסבלני לכללקוח באשר הוא ומספקת את השירות בשפה הערבית.
אמנם לפי החוק אין זה חובה בישראל לספק שירות ללקוחות בשפה אחרת מלבד עברית, אולם אנחנו מבינים ששירות טוב אינו רק לספק מענה ותשובות, אינו רק תלוי בזמינות ובידע המקצועי אלא גם בהרגשה של הלקוח.
לקוח דובר ערבית שיקבל מענה בשפת האם שלו, ירגיש בבית ומכאן תתפתח נאמנותו, והוא ישוב לפנות לאותו בעל עסק לקבל שירות ויביא עימו לקוחות רבים שמבינים ששומעים ומבינים אותם.

בעידן בו התחרות גדולה וכל עסק נמדד בפרמטרים רבים, החשיבות במתן מענה זמין 24/7 , אדיב, סבלני, מקצועי היא גבוהה. לכן יש לשים דגש גם על מענה בשפה הרשמית השניה של מדינת ישראל , הלא היא – ערבית.
כל עסק שחשוב לו לשמר לקוחות, שחשוב לו לפתח נאמנות בקרב אותם הלקוחות, שחשוב לו לתת מענה זמין ומיידי ללא צורך בזמני המתנה ארוכים חייב לקחת בחשבון גם את הלקוחות מהמגזר הערבי, הם מהווים פלח גדול באוכלוסייה בישראל והם יכולים לחזור אליכם ולהביא עוד לקוחות רק משום שענו להם והקשיבו להם, ונתנו להם פתרון בשפה הערבית.

שירות טוב עם ניסיון

הודות לשנים של ניסיון היכולות המקצועיות והמערכות הטכנולוגיות  של קישורית עם השירות בלתי מתפשר  חברת קישורית מבטיחה ודואגת לך למענה טלפוני איכותי שיבסס את הקשר שלך עם הנכס היקר לך , הלקוחות שלך.
חברת קישורית מציעה ממגוון שירותיה  בינהם מענה אנושי ומענה טלפוני, טלפוני ומקוון. המענה המקוון הינו מענה מזכירותי, מוקד לתפעול תקלות, מוקד לניהול תורים וקבלת הזמנות, מוקד לשיווק ישיר, ומוקד לאאוטסורסינג וצ’אט בשפה הערבית.

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7