לבחור בין קישורית למתחרים

  • פורסם ב :אוגוסט 1, 2016
  • זמן קריאה: 3 דק'

כל מה שצריך לדעת כשבוחרים מענה טלפוני עסקי - לבחור בין קישורית למתחרים

הלקוחות שלך יכולים להתקשר אליך 24/7?

אתם חייבים לרוץ לפגישה דחופה, לצאת לארוחת צהריים, לבדוק אימיילים, לשלוח אימיילים. סוף השבוע מגיע, החגים בפתח ואלף ואחד תירוצים אמיתיים למה אין לכם זמן ללקוחות שלכם ולתפעולו היעיל של העסק שלכם. אותם לקוחות, וכמובן כאלה פוטנציאלים, מחפשים אתכם, ואתם? אתם מסתבר, כל הזמן עסוקים או לא זמינים מהסיבות שציינתי וכמובן גם מאחרות.

חשוב מאוד לזכור שלקוחות שלא מקבלים מענה מהיר לצרכים שלהם, לא חושבים פעמיים, מרימים את הטלפון ומחייגים ללא היסוס או מצפון אל המתחרים שלכם, וכל זה מהסיבה הפשוטה שאתם לא זמינים ולא קשובים, מפאת חוסר זמן או מפאת חוסר בכוח האדם בעסק, או שכוח האדם הקיים פשוט לא מסוגל לעמוד בעומס נוסף, בדיוק ביום או בתקופה הספציפית שבהם העסק שלכם צריך לתת את אותו מענה נדרש.

בחברת "קישורית" לדוגמה, ניתן להשתמש בשירות מענה טלפוני אנושי הן לאורך יום העבודה ו/או אחריו והן בסופי שבוע, וזאת באמצעות שירות "עקוב אחרי"

במידה ובעסק שלכם יש עומס על הקווים במהלך היום, חשוב שתוכלו לבצע ניתוב שיחות, כך שכל שיחה נכנסת שלא יכולה לקבל מענה ישירות מכם תענה ע"י מוקד הודעות עסקי.

קישורית או ביפר – מי באמת מתאים לך?

כיום קיימות בישראל מספר חברות המספקות שירות מענה אנושי למשרד ומענה עסקי, כאשר החברה הגדולה והמובילה בתחום הנה חברת "קישורית שירותי קול סנטר".

ככל שגוברת התחרות בשוק, אתם, הצרכנים מרוויחים, ומה שנשאר זה רק להחליט למי כדאי לפנות…

כמו בכל עסק, הכול עניין של ביקוש והיצע, אך ברגע שהחברות מציעות מספר שירותים (בעיקר כאלה שאתם ממש לא זקוקים להן) אתם צריכים לדעת לבחור עם מי לעבוד, ולקחת רק את מי שמציע לכם את השירות שמתמחה וממוקד אך ורק בצרכים שלכם ובעלות הסבירה ביותר.

כאשר אתם מחפשים מענה אנושי לעסק שלכם, מומלץ שתבחרו את החברה שמתמחה בעיקר בתחום זה. עם כל הכבוד לזה שהמתחרה שלה עושה דברים נוספים, אתם צריכים לדאוג שתקבלו את השירות הטוב והאיכותי ביותר עבור מטרותיכם העסקיות.

כמוכן גם לשירותי מוקד אחרים כגון מוקד טלמרקטינג, ניהול יומן פגישות, מוקד הזמנות, שירותי מיקור חוץ (אאוטסורסינג) שונים ועוד, ניתן למצוא בקישורית את המקצועיות והמיומנות הדרושים לכם.

בוחרים בשירות מקצועי, אישי וממוקד

כדי לבחור את החברה המתאימה לכם בתחום כל שעליכם לעשות זה להשקיע מספר דקות כדי ללמוד על ההבדלים הקיימים בשוק, לדעת למי יש את היתרונות הקשורות לשירות אותו אתם מבקשים ולהחליט מיהם המקצוענים שיענו לדרישות ולצרכים שלכם.

לפני שהחלטתם במי לבחור, דבר ראשון מומלץ שתוודאו מי הם נותני השירות המספקים שירות מקצועי, אמין ובעל מוניטין. לכו לקולגות, לחברים, היכנסו למשרדים של החברות עצמן. שימו לב מי מושך את תשומת ליבכם המקצועית כלקוחות, ותשאלו את עצמכם מי הייתם רוצים שייצג אתכם אל מול הלקוחות שלכם.

שירות המענה הטלפוני 24/7 הוא הפנים והחזית שלכם מול המתקשרים השונים ולכן אין בנושא זה פשרות או מקום לניסיונות חסרי תוחלת, וזאת ללא קשר למחיר ועלויות.

סיכומים והמלצות

בתחום המענה הטלפוני האנושי: היחס האישי והחם, המקצועיות, הסבלנות והאדיבות שמקבלים הלקוחות שלכם, בסופו של יום, הם הגורמים אשר יקבעו איך העסק שלכם יראה מבחוץ ויסייעו לכם להשיג את היעדים שהצבתם לעצמכם.

חברת "קישורית" בנתה שירות מענה עסקי המאויש ע"י נציגים בעלי יכולות אישיות ומקצועיות גבוהות ביותר. כל נציגי השירות בחברה עברו הכשרה מתאימה. מרביתם דוברים שתי שפות וכולם מסוגלים להתמודד עם לחץ בעבודה ובזמן. נציגי החברה הוכיחו עצמם לאורך שנים בבדיקות פנימיות וחיצוניות כי הם מבצעים את עבודתם בצורה מקצועית ויעילה תוך מתן דגש לכל הפרמטרים החשובים בשיחת טלפון: סבלנות, יכולת הקשבה ופתרון בעיות, מהירות ותודעת שירות גבוהה.

אם אתם מעוניינים בחברה, שהיא לא תאגיד ענק ולעיתים מנוכר המתעסק במגוון רחב של תחומים מבלי שיכול להתמקצע בתחום ספציפי, אלא, חברה ששמה בראש סדר העדיפויות שלה את היחס האישי והאדיב ועומדת בגאון ביעדיה לספק מענה עסקי מקצועי לכל לקוח ובית עסק, אין ספק כי עליכם לבחור בחברת "קישורית".

בנוסף תוכלו למצוא במוקד קישורית מגוון שירותי מוקד נוספים וביניהם:

קבלת הודעות ומסירת הודעות באמצעות שירותי קול סנטר, שירותי מזכירות, , ניהול משרד ויומן, מוקד עסקי לאישור השתתפות באירועים וכנסים , מחלקת שירות לקוחות, מוקד הזמנות, מוקד מכירות מוקד טלמיטינג בו מתאמים פגישות באמצעות שיחות טלפון יוצאות, מוקד טלמרקטינג ,המפעיל מוקד מכירות שבאמצעותו ניתן להציע מגוון מוצרים ושירותים, ניהול יומן פגישות עבור רופאים ומרפאות ועוד. כל השירותים בחברת קישורית נועדו לתת מענה וגיבוי למגוון הצרכים השונים של בית העסק.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן