איך לבחור חברה שתעניק שירות המתאים עבור העסק שלך

  • פורסם ב :מרץ 16, 2017
  • זמן קריאה: 3 דק'

אם הגעתם לרגע שבו אתם שוקלים להיעזר בחברת המספקת שירות מענה אנושי, ואתם מתלבטים בין מגוון החברות, הנה כמה נקודות שיסעו לכם

מדדים לבחינת חברה המעניקה שירות

צוות אדיב

ברור לכולנו שצוות שירותי העונה באדיבות וסבלנות הם חלק בלתי נפרד משירות מענה אנושי מצויין. לכן בקשו לדעת עם מי הם החברות שמקבלות שירות מאותה חברה בה אתם מתעניינים. לאחר מכן תוכלו לבחון איזה שירות ניתן בשם כל אחת מהחברות על ידי שיחת טלפון יזומה לקבלת שירות.

זמן תגובה

חשוב מאוד שזמן התגובה לשיחות יהיה סביר עד מהיר, הרי שהרעיון העומד בהוצאת שירות מענה אנושי החוצה הוא שיפור השירות. בדקו האם החברה מתחייבת לזמן מינימלי בעת קבלת שיחה. גם זה נתון שאתם תוכלו לבדוק הלכה למעשה

תחומי עיסוק (התמחויות)

לעיתים לחברות המפעילות מוקדי שירות, מכירה או תמיכה יש התמחות בתחומי שירות מסויימים על אחרים. האם היא מתמחה בתמיכה טכנית? בבעלי מקצוע? תאגידים או מוסדות ציבוריים?

הסכם גמיש

בדרך כלל תוכלו לנסות את השירות בחודש הראשון בתעריף מופחת. לעיתים חברות לא מציינות את זה וזו נקודה ששווה בדיקה. כמו כן תמיד לוודא שניתן לצאת מהשירות ללא בעיה.

מחיר

לא בהכרח זול או יקר מעיד על איכות או טיב השירות, לעיתים וותק החברה, יציבות העובדים שלה, השירות המקצועי אותו מקבל הלקוח שווים עשרות מונים מהבדלי מחירים שלרוב יהיו לא משמעותיים. בדקו האם יש המלצות? כמה זמן החברה פועלת בשוק? מה היכולת שלה? ומה היא מציעה תמורת המחיר המבוקש.

כמה מילים על מקצועיות ושירות

כדי לספק ללקוחות מענה אנושי איכותי ומקצועי, לא מספיק להכשיר כח אדם במיוחד לכך, לא די בתגובה מהירה וחביבה, אלא על הנציג להפגין ידע וניסיון בתחום בו הוא נותן מענה. כדי שזה יקרה, עליו לטפל במספיק פניות חודשיות ואט אט לצבור את הניסיון הדרוש. נציג שירות שמטפל במעט פניות המגיעות אליו מדי חודש, לא יוכל להבין יותר על השירות או המוצר שהעסק מספק ללקוחות אולם, אם מוקד השירות מטפל במאות פניות בחודש, נוצרת ההבנה המעמיקה, ההתמקצעות והניסיון במענה נכון ומדויק ללקוח. אנשי צוות במוקדים במיקור חוץ מיומנים מאוד בקבלת מספר רב של טלפונים וטיפול בפניות מגוונות של לקוחות.

לכן עליכם לוודא שהחברה שמעניקה עבורכם את השירות מעבירה את ההכשרה הראויה אודות השירות, המוצר והעסק, מהן יתרונות העסק הזה על פני מתחרהו, מהם המוצרים או השירותים המסופקים, מהן התקלות הנפוצות, מהן השאלות שנשאלות באופן תדיר אודות המוצר או השירות וכמו בכל דבר, לזמן יש חשיבות רבה לצבירת ידע, ניסיון והתמודדות עם בעיות.

יש לקחת בחשבון שאנשי השירות ייתקלו בשאלות שהתשובה עליהן אינה חד משמעית וברורה, או שהתשובה לא ידועה, או שנדרש להעביר זאת לטיפול מתקדם יותר וכן הלאה. דווקא מצבים כאלה, שנראים לנו מלחיצים – הם חשובים ותורמים ללמידה מעמיקה על העסק, על טיבו ועל השירותים /המוצרים שמספק. שיחות כגון אלה, תורמים לצוות השירות בניסיון, בידע ובהתמקצעות שהם בתחום. גם אז חשוב שתהיה פרוצדורה לגבי טיפול בפניה שהמענה עליה לא מוחלט.

במקרה הזה "האיך" ו-"מה" חשובים באותה המידה, קרי: כבר הבנו שחשובה מהירות התגובה, אדיבות המענה, יחס חם ואישי, סבלנות ונועם אולם, בד בבד על נותן השירות להבין מה שאלו אותו ולספק את התשובה המתאימה והנכונה, בסופו של דבר העסק ימדד גם במתן התשובות הראויות והמקצועיות. כך שהמה לא פחות חשוב מה האיך. ככל שעסק ידע לתת ללקוח את המענה השירותי והמקצועי כאחד הוא ייתפס כעסק מצליח, עסק ששומר על לקוחותיו ואף מצליח להביא עוד לקוחות בעקבות שיחת טלפון אחת חשובה.

למה קישורית?

הודות לניסיון של שנים היכולות הניהוליות והשימוש במערכות הטכנולוגיות, קישורית הינה בעלת שירות בלתי מתפשר. קישורית מבטיחה ומפעילה מענה טלפוני בעל מוניטין ושם טוב המחזק את הקשר שלך עם הנכס שלך ובעיקר עם הלקוחות שלך. מוקדי קישורית מפעילים מגוון אמצעי פיקוח ובקרה מתקדמים בינהם שיטת תגמול של נציגי שירות הדואגת לקדם את האינטרסים שלך כלקוח. בנוסף, חברת קישורית מעמידה לרשותך מנהל אישי המטפל בך ועורך עבורך אפיון צרכים מדויק ומספק לך דוחות על הפעילות העסקית שלך ,אשר בסופו של דבר נותנת לך תמונת מצב על איפיון וטיב הקשר של לקוחותייך עם העסק שלך

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    אני מאשר קבלת הטבות ופרסומים שיווקים
    או חייגו אלינו 1-800-77-1818

    דילוג לתוכן