שירותי מענה אנושי לאתרי סחר וקניות באינטרנט

  • פורסם ב :פברואר 12, 2022
  • זמן קריאה: 3 דק'

חנות אינטרנטית היא חנות זמינה 24 שעות ביממה. המסחר הווירטואלי לא נגמר בשמונה בערב, בזמן שבעלי העסקים סוגרים עוד יום עבודה, אלא ממשיך להתקיים גם בשעות הלילה הקטנות. בעלי אתרים מסחריים מודעים לעובדה שלקוחותיהם מחפשים מענה גם בשעות לא שגרתיות כמו שעות הערב המאוחרות, או בשעות עומס בהן מתקבלות פניות רבות בטלפון או באתר. מצבים כאלו הנם מצבים לא צפויים ולא תמיד בעלי עסקים אינטרנטיים יודעים להיערך אליהם. צרכנים ברשת רוצים לקבל תשובות בזמן אמת, וחוסר מענה באותה נקודת זמן היא קריטית שכן ככל שזמן התגובה לפניה מתארך, כך הסיכוי לביצוע קניה קטן. כך הדבר באתרי סחר קטנים וגדולים כאחד – מתן תגובה בזמן אמת הוא מה שקובע, בין אם מענה טלפוני אנושי או מענה אנושי בצ'אט באתר.

בעל עסק באינטרנט, אל תישאר מאחור

חברת קישורית מתמחה בשירותי מענה אנושי לעסקים, גאה להציג פתרונות חכמים לייעול העסק האינטרנטי שלכם. בכל יום או לילה, בשעות מוקדמות של הבוקר או בשעות הקטנות של הלילה – פתרונות המענה האנושי של קישורית עומדים לשירותכם לטיפול בכל פניה בזמן אמת.

שירות מענה אנושי: שירות המענה האנושי של קישורית מותאם במיוחד לצרכים שלכם. כל פניה טלפונית מהאתר מנותבת מיידית למוקד האנושי של קישורית, שם נענה הלקוח על ידי גורם אנושי המבצע בירור צרכים ראשוני, שם נרשמת פניה ומועברת אליכם באופן ישיר. שירות המענה האנושי לאתרכם מתאים לכל שעה ביום ובלילה, שעות העומס ועוד.

שירות צ'אט אנושי: שירות הצ'אט האנושי הוא פתרון מתקדם מבית קישורית המאפשר לקבל פניות על ידי נציג וירטואלי באתרכם. הצ'אט האנושי של קישורית מסייע לכם באיסוף לידים מהאתר, הגדלת מכירות באתר ומענה בזמן אמת לשאלות הגולשים. למידע נוסף על שירות הצ'אט האנושי של קישורית לחצו כאן.

עסקים באינטרנט יודעים כי חלק בלתי נפרד מחוויית הגולש היא היכולת של האתר להגיע עד ללקוח בצורה המותאמת לו אישית. כל שאלה שיש לגולש – נענית מיד ובזמן אמת על ידי צוות קישורית ובכך מבטיחה לכם אתר מסחרי מצליח שגם מביא חוויית גלישה איכותית לכל לקוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים אודות השירותים שלנו? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן