שיפור שירות ויחס המרה עם שירות מוקד טלפוני אנושי

  • פורסם ב :דצמבר 13, 2016
  • זמן קריאה: 2 דק'

כולנו עובדים מסביב לשעון במטרה למכור יותר ללקוחות חדשים ולשפר את רמת השירות ללקוחות הקיימים, ולכן חשוב שיינתן מענה מקצועי ומכובד לכל שיחת טלפון נכנסת.
ידוע כי התא הקולי /המשיבון גורמים למרבית הפונים לנתק מבלי להשאיר הודעה, ולכן חשוב שמשרדך יפעיל מוקד טלפוני (קול סנטר) המאויש ע"י נציגי שירות, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע , וייתן מענה למתקשרים לפחות ברמת המזכירה.

כיצד זה עובד

ההתחברות למוקד נעשית באמצעות שירות "עקוב אחרי" אשר מפנה את השיחות ממשרדך לקו טלפון ייעודי שניתן לך במוקד "קישורית – מענה אנושי". בנוסף, במצבי עומס , ניתן להתחבר למוקד "קישורית" בהפניה בתפוס (כשכל הקוים אצלך תפוסים השיחות העודפות תגלושנה ל"קישורית") ו/או בהפניה באין מענה (השיחה הנכנסת מצלצלת 5 צלצולים במשרדך, ואם לא נענתה אז עוברת ל"קישורית")

קישורית - שירותי משרד עבור העסק שלך

שירותים אלו נועדו לשפר את מאמצי השיווק והשירות של חברתך ולחסוך בעלויות כוח אדם. ניתן להתחבר למוקד בכל שעה הנוחה לך : באמצע היום, כשמזכירתך עסוקה או יצאה לסידורים, ובסוף היום ובסופי השבוע, כשמשרדך סגור. מזכירתך (נציגי השירות) בקישורית תענה בשם חברתך, תיקח ותמסור הודעות בהתאם להנחיותיך ובמידת הצורך תציג למתקשר פרטים בסיסיים לגבי המוצרים והשירותים המשווקים על ידך.

במקרים דחופים תתקשר אליך עם הודעות חשובות ו/או תמסור טלפון חירום למתקשר (באישורך בלבד). בתיאום מראש, תנהל עבורך יומן פגישות ממוחשב. תענה לטלפון הסלולרי שלך כשהוא במצב של "הפניה באין מענה ובתפוס ".תיקח הזמנות בכרטיס אשראי מלקוחות המתקשרים למשרדך או לאתר האינטרנט שלך.

איך אתה אוסף את ההודעות?

  • באמצעות הפקס - בשעה שנקבעה מראש מערכת שיגור פקסים ממוחשבת תעביר את ההודעות לפקס במשרדך.
  • באמצעות ה -e-mail - כל הודעה עוברת בזמן אמת ( ו/או בפרקי זמן מסוימים לאורך היום ) לתא הדואר האלקטרוני שלך.
  • באמצעות צג הטלפון הסלולרי - הודעת SMS עוברת בזמן אמת לצג הטלפון הסלולרי שלך.
  • באמצעות פניה טלפונית ישירה לנציג השירות בקישורית.
  • באמצעות אתר האינטרנט של קישורית- ההודעות מועברות לאתר האינטרנט של קישורית בו אתה יכול לצפות בצורה דיסקרטית וחסויה ברשימת ההודעות משלושים הימים האחרונים.
  • באמצעות מערכת אינטרנטית לניהול הודעות – המאפשרת ניהול וטיפול בכמות גדולה של הודעות ע"י מספר משתמשים והפקת דוחות רלוונטיים של אותן הודעות שהתקבלו.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן