טיפים לשירות לקוחות טלפוני יעיל

  • פורסם ב :מרץ 16, 2017
  • זמן קריאה: 3 דק'

המשוואה היא ברורה לחלוטין, על מנת שעסק יצליח וישגשג הואר זקוק ללקוחות. הן לשמר על לקוחותיו הקיימים ולגרום להם לחוש נאמנים לעסק, למוצר או לשירות שמספק והן לפתוח את הדלת בדרך הנעימה, האדיבה והסבלנית ביותר ללקוחות חדשים. כיום, התחרות היא גדולה, כולם נאבקים על המשאב היקר הזה וכדי לתת את המקסימום – רצוי להיעזר בשירות מענה אישי. כשלקוח יודע שהוא יכול להתקשר לעסק ולקבל מידע או להשאיר הודעה וכן הלאה, כשהוא מבין שבכל רגע ביממה יקשיבו לו, יענו לו ויספקו לו את המענה הנדרש, הוא ירגיש טוב יותר עם המוצר או השירות שקנה מהעסק.

שירות זמין, מהיר ומיידי 24/7

למעשה עונה על מספר קריטריונים אבל החשוב ביותר הוא – יעילות!

עסק קטן או עסק גדול, עסק שמספק שירות ללקוחות מעבר לים או בשפה אחרת מלבד עברית, עסק שמספק את המענה האנושי המקצועי, הסבלני והקשוב ידע לשמר את הלקוחות הקיימים ולקבל בברכה לקוחות חדשים – הוא עסק יעיל. עסק שידע לשמור על הרווחים הקיימים וכמובן אף להגדיל אותו רק על ידי מתן מענה אנושי ללקוח שזקוק לו.

שירות הלקוחות אינו עוד גורם אנושי שרק לוקח הודעה או רק מעביר את השיחה הלאה אלא מספק תשובה ראויה, מקצועית מהימנה ובידו הכח להשאיר את הלקוח שלך מסופק ומרוצה. שירות הלקוחות הופך להיות יעיל וחשוב מאין כמוהו.

חשבו על הזמן ששירות מענה אנושי לעסקים חוסך לעסק שלכם, על הזמן ועל כח עבודה שאמור לטפל בנושאים נוספים, החסכון בזמן הוא מן הסתם חסכון בכסף. אין צורך בהכשרת עובדים במיוחד לכך, אין סיבה להעסיק ולטפל בשעות העובדה שלהם ובאיכות השירות שהם נותנים, קישורית דואגת לכל הקשור לחלוקת זמני העבודה, היא מכשירה בצורה מעמיקה את העובדים לספק שירות מענה אנושי איכותי ומקצועי מותאם לעסק שלך וע"י כך הוא הופך למחלקה היעילה ביותר לעסק שלך.

כלל מוקדי חברת קישורית הינם בעלי מספר רב של אמצעי פיקוח ובקרה מתקדמים בינהם שיטת תגמול נציגי שירות , שבמהותה מבוססת על קידום מטרותייך כלקוח. מלבד זאת חברת קישורית מעמידה לרשותך מנהל תיק לקוחות אישי שידאג לך לאפיון צרכים מדויק ויספק לך מידע על פעילות עסקית הממפה את היקף ומאפייני הקשר של לקוחותיך עבורך.

טיפים לשירות טלפוני מקצועי

יש לנו שם – צרו קשר יזום בשיחה וכבר הציגו את עצמכם. לקוח מרגיש שהוא משוחח עם אדם ולא ארגון או חברה גדולה. אנשים אוהבים לשמוע את שמם 🙂 ואם יש להם שם תואר נלווה כמו עורך דין או ד"ר אל תהססו לשלב זאת בקריאה בשמו של הלקוח.

שפת גוף טלפונית – כמו בחיים האמתיים כשאנחנו מדברים עם אדם/ לקוח אנו מעבירים מסרים באמצעות הבעות פנים וגוף. בשיחת טלפון הלקוח יכול לשמוע חיוך וגם חוסר סבלנות, לכן חשוב להגיב ולתת אותות בהתאם לרוח השיחה, עם לקוח משוחח בעצבנות, תהיו עניינים ושמרו על קור רוח, תענו שאתם כאן כדי לסייע ככל שניתן. אם לקוח מחייך, תגיבו בהתאם ותדברו בחיוך. ככל שתאמצו את ההמלצות כאן סביר להניח שאם לקוח עצבני, הוא יירגע תוך כדי השיחה, וזה שמחייך ימשיך לחייך..

מקצועיות – השקיעו בהדרכות עובדים וברמת המקצועיות. במיוחד מעבר לקו הטלפון אנו רוצים לשדר סמכותיות, אמינות ומקצועיות. עסק שלקוחותיו מרגישים שהשירות הינו מקצועי מייצרים איתם קשרים ארוכים יותר.לא אחת לקוח מעדיף לשלם יותר על שירות מקצועי מעבר לקו ולא להרגיש חסר אונים. עסק שמשדר מקצועיות מרווח את אמון לקוחותיו ואת התקשורת עמם.

הבנה מעמיקה לצרכים – כמה פעמים ניהלתם שיחה במוקד טלפוני והרגשתם שהשיח על גבול שיח חרשים, תבינו באמת את הלקוח ואת המטרה לשמה התקשר. שקפו על ידי חזרה על הבעיה לה הלקוח מצפה לפתרון. למשל "אני מבינה שההזמנה לא הגיע כמו שצריך וחסר פריט X"? לאחר מכן וודאו שאכן זו מהות הפניה. כאשר לאחר שוידאנו ניתן לשאול "האם הבנתי נכון"? "האם ישנה בעיה נוספת שמצריכה טיפול" . לקוח שמבין שהוא הובן לגמרי, יהיה רגוע וניחוח הרבה יותר, דבר שיאפשר לטפל בו באופן נינוח יותר.

הצגת הפתרון – במידה ויש בידכם פתרון מיידי לבעיה, יש להעביר ללקוח בדיוק מהם השלבים בהם פנייתו תטופל. רצוי לשאול האם הפתרון המוצע מניח את הדעת ועונה על הבעיה. במידה והפתרון אינו בידכם, ויש להעביר לגורם אחר, ציינו מי הגורם -מה שמו ומה תפקידו ומתי הוא עתיד לתת מענה ללקוח.

 

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן