חושבים עסקי עם שירות מענה אנושי

חושב שהעסק שלך היה יכול לגדול במהירות, אילו רק היה לך את הזמן? לא מעט בעלי עסקים יודעים עי מענה בזמן אמת לכל לקוח יכול היה להגדיל משמעותית את הרווחיות של העסק. גם אנו בקישורית יודעים כי עסק מצליח מתחיל עם מערך שירות עסקי איכותי. בדיוק בשביל זה אנו מציעים לכם לחשוב בצורה עסקית ומקצועית, עם שירות מענה אנושי איכותי.

טיב השירות ללקוח הפך בשנים האחרונות כאחד המדדים להצלחת חברה. הצרכנים מודעים יותר ומבינים כי התחרות נמדדת בעיקר על זמינות, טיב ומהירות השירות. שירות מענה אנושי מספק מענה אנושי לעסקים 24 שעות למשך שבעה ימים, מהווה מעין גיבוי למוקדי שירות לקוחות כשיש לחץ ועומס על מוקדי השירות. מענה אנושי הוא שירות חשוב ויעיל לעסקים משום שהוא מספק מענה ראשוני ללקוחות, עימו הלוקחות "נפגשים" ראשון ולפיכך עליו להיות סבלני, אדיב, אישי וחם כדי לשמור על תדמית החברה.
לשיחות יש תסריט בנוי מראש, לפי צרכים ודרישות מותאמים מראש,תוך הבנה שלעיתים הצרכים משתנים ולכן חשוב להיות דינאמיים וזורמים ולהיערך בהתאם.

מתי השירות הזה עובד?

לעיתים בשל קמפיין פרסומי, או בעת תקופות חמות בהן המוצר או השירות שאתם מספקים נצרך באופן מאסיבי יותר, ואין די כח אדם בעסק שלכם, שיטפל בכמות הפניות המגיעות, אתם זקוקים דווקא אז למענה שוטף ואדיב. שהרי ידוע הוא, שאם אין מענה מסודר, לקוחות עלולים לחפש את אותו מוצר או שירות אצל מתחרים ובכך ספספתם לקוח פוטנציאלי או לקוח ותיק שרוצה להמשיך ליהנות משירותכם.
שירות מענה אישי יכול לסייע לכם, לשמר לקוחות ותיקים ולגייס חדשים עם שירות טוב, אישי ומקצועי.

כמו כן, במקרים בהם נבצר מהעובד/ת שזהו תפקיד/ה לבצע את השיחות הראשוניות, או אז המענה האנושי שלנו אוסף עבורכם את הפניות המגיעות. אנחנו פועלים על פי הנחיות ברורות מראש וע"י כך שומרים על צביונה האדיב והמקצועי של החברה גם בעת משבר או לחץ.

בימים בהם אינכם נמצאים במשרד בשעות הקריטיות של היום, ועדיין חשוב לכם להיות מעודכהים בכל פנייה המגיעה, נציגנו רושם את הפנייה, את טיבה, ואת ייעודה ומעביר אליכם במיידי ובצורה מסודרת את הפרטים על מנת שתוכלו להיות רגועים ולהמשיך לטפל בה בהמשך.

השירותים הניתנים הם:

– אפשרות הוספת ג'ינגל ופתיח כדי לשדרג את השירות ולעשותו מקצועי
– מוקד מענה אנושי טלפוני לכל פנייה ובכל זמן. פועל 24/7, למעט עסקים אשר חשוב להם שמירת שבת ואז ניתן השירות"שומר שבת"
– מסירת מידע אודות החברה ושירותיה או מוצריה
– קבלת הודעות עבור העסק ע"פ תסריט שיחה מוגדר מראש
– תיאום וביטול פגישות
– גביית תשלומים
– תמיכה בקמפיינים פרסומיים
– חיווי על שיחות שנותקו

לבחירתכם ניתן לקבוע האם ההודעות במגיעות יגיעו באופן מרוכז ומסודר או באופן מיידי, וכן, האם תרצו שההודעות יגיעו במייל, במסרון או בפקס.

התועלת בשירות זה:

• חסכון משמעותי בכסף בהחזקת עובד קבוע שיעשה זאת ברגעי לחץ, עומס וכיוב'
• הפניות מתועדות, נרשמות, ומועברות בצורה מסודרת להמשך טיפול מבלי לפספס אף שיחה, וידוע הוא שכל שיחה היא משמעותית.
• שירות זמין 24/7 שחוסך לכם כאב ראש ולחצים מיותרים בכך שאתם יודעים שתמיד יהיה מי שיענה, גם בשבתות ובחגים.
• מימוש הפוטנציאל שלכם גם לאחר שעות העבודה, מעיד על מקצועיות, שירותיות ואכפתיות ללקוח.
• העלאת תדמית החברה, כמספקת שירות חם ואדיב ללקוחות בכל שעות היום, גם ברגעי לחץ ועומס מצד עובדי החברה.

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7