שירות בזמן חירום ומלחמה

  • פורסם ב :דצמבר 13, 2016
  • זמן קריאה: 3 דק'

בתי עסק רבים בישראל מושפעים לא מעט מהמצב הביטחוני הרעוע השורר בארץ. בזמן מבצע צבאי בדרום או צפון הארץ בית העסק אינו זמין למתן מענה ללקוחות באופן רציף. צוות בית העסק אינו נמצא תמיד בהרכב מלא בגלל אילוצים שונים כגון מילואים או בקשת העובדים להיעדר מהעבודה מתוך חשש למשפחה או לעצמם. כתוצאה מכך, בית העסק ובמיוחד מערך השירות והמכירה אינו מתפקד באופן מלא. המצב הביטחוני המורכב בישראל מאלץ את מנהלי בתי העסק להתמודד עם סיטואציות מורכבות, מתן פתרונות יצירתיים ובו בזמן קבלת החלטות וביצוע מהלכים שעשויים להשפיע על עתיד העסק.

בדיוק בזמנים אלו צוות המענה האנושי של קישורית עומד איתן לרשותכם. הצוות המיומן של קישורית מתודרך ומוכן למענה גם בזמנים מורכבים אלו. שירות מענה אנושי בכל זמן ובפרט בזמן חירום ומלחמה, מוריד מכתפי מנהל בית העסק וצוות העובדים את עול הפעילות העסקית והתנהלות מול הלקוחות, זאת באמצעות מתן מענה אנושי בזמן אמת.

נגישות ומידיות בזמן חירום

זמני חירום הופכים את השגרה על פיה ומשפיעים על כל בית עסק אשר מנסה להתנהל כבשגרה. מנהלי הלקוח בקישורית מקבלים מהלקוחות מידע על התקלות והמידע המשתנה שרלוונטיים לבית העסק ומעדכן זאת על גבי מסכי הנציג. באמצעות שירות זה, נותן המוקד מענה לכל שיחה נכנסת מסביב לשעון, באופן מקצועי ובזמן המתנה אפסי. כל פניה של לקוח לבית העסק מועברת באופן מיידי למוקד קישורית אשר מעדכן, מיידע ובעיקר מרגיע את הלקוח, שכן יש מי שמטפל בו בכל שעה, גם בזמן שבית העסק סגור עקב המצב הביטחוני. מתן מענה אנושי גם בזמני חירום חשוב מאוד לבית העסק בכלל וללקוחות בפרט. פעולות כגון מסירת הודעות מהלקוח, עדכון על שעות פעילות העסק, דחיית פגישות ביומן העסק ועוד יוצרים תחושת יחס אישי לכל לקוח, ועבור בית העסק הדבר מהווה מאה אחוז הצלחה במענה טלפוני אנושי, גם בזמנים קשים.

מענה למספר רב של פונים

שיחות רבות של לקוחות לבית העסק הוא עניין שבשגרה. אך מצבי חירום ומלחמה לא מאפשרים לצוות העסק, למנהלים ולאנשי שירות הלקוחות לתת את המענה הראוי לכל פניה ולעתים אפילו לא לשיחות בודדות. צוות המענה האנושי של קישורית עונה עבורכם גם בזמן זה, ומסוגל לטפל בכמות גדולה של שיחות בו זמנית, בהתאם לדרישותיכם והצרכים הייחודיים שלכם.

ניתוב שיחות חשובות בזמן אמת

מנהל העסק ממתין לשיחה דחופה? הספקים איבדו את הקשר עם העסק? צוות קישורית מסוגל לנתב שיחות יחודיות ודחופות לכל גורם שיידרש ובכך להפחית "סיכון" להחמרת המצב במקרים הדחופים. לכל שיחה צוות קישורית מעניק מענה מיידי לפי דרישותיכם, ודואג שהשיחות החשובות עבורכם יועברו ישירות אליכם בכל זמן.

ליווי בית העסק לאורך כל הדרך

בית העסק אינו מצליח לחזור באופן מהיר לשגרה? אל דאגה, גם לאחר סיום זמן החירום והמלחמה צוות קישורית מלווה אתכם. שירותי מענה אנושי ימשיכו לתפקד כסדרם ולתת מענה מהיר לכל לקוח עד ישוב כל צוות בית העסק לתקן מלא ולפעילות סדירה. שירותי מענה אנושי של קישורית מלווים אתכם בכל שעה וזמן.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    אני מאשר קבלת הטבות ופרסומים שיווקים
    או חייגו אלינו 1-800-77-1818

    דילוג לתוכן