שירות מענה אנושי מעבר לים – מהיום הופכים להיות בינלאומיים

  • פורסם ב :פברואר 12, 2022
  • זמן קריאה: 3 דק'

כיום, בעידן הרשתות החברתיות והאינטרנט בכלל העולם הפך לגלובאלי, קטן ונגיש. לא בכדי עוד ועוד עסקים הופכים להיות בינלאומיים, המוצר או השירות האיכותי פורץ את גבולות הארץ ומגיע לעוד לקוחות מחוץ לארץ , במדינות שונות בעולם.

1. השפה הבינלאומית - אנגלית

  • מן הראוי שנוכל לתקשר בצורה מקצועית ואדיבה בשפה האנגלית. קישורית מעמידה עבורכם מענה אנושי באנגלית רהוטה ואיכותית כדי לספק את השירות הטוב ביותר, על מנת שהלקוח ירגיש טבעי ובנוח. תמיכה בלקוחות, העברת מידע, מענה לתלונות וכיוב' ייעשה באנגלית.

2.- תרבות ודת ללא הבדלים

  • כאשר מחליטים להתרחב ולתת את השירות גם בחו"ל יש לקחת בחשבון שמדובר בשוק ענק! כלומר, לא רק למדינות באירופה או בארה"ב אלא שאתם יכולים למצוא עצמכם מספקים את השירות גם ללקוחות ממדינות עוינות לישראל (לוב, עיראק ועוד) גם אם מדובר במדינות עוינות, השירות עדיין ניתן ללקוח של העסק שלכם וחשוב לכם לשמור על נאמנותו ככח קנייה משמעותי. זה הרגע לגשר על פערים תרבותיים ודתיים ולספק את השירות הטוב ביותר לא הבדל כלל.

3. פערי שעות - זמינות 24/7

  • ידוע הוא שהשעה פה אינה אותה השעה במדינות אחרות בעולם, שבת שלנו אינה שבת מנוחה ללקוחות שגרים בחו" אלא ביום א'. ולכן, כשרוצים להיות בינלאומיים עלינו לספק את המענה האנושי 24/7, ולעשות זאת בבצורה הכי סבלנית ואדיבה. הודות לניסיון המקצועי העשיר בינהם היכולות הניהוליות והמערכות הטכנולוגיות של קישורית אנחנו מבטיחים לך מענה טלפוני בעל איכויות המחזק את הקשר שלך עם הלקוחות שלך מעבר לים. מוקדי קישורית מתפעלים מגוון אמצעי פיקוח ומערכות בקרה מתקדמות אשר מתבססות על שיטת תגמול נציגי שירות ייחודית, המקדמת את האינטרסים שלך, הלקוח.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    אני מאשר קבלת הטבות ופרסומים שיווקים
    או חייגו אלינו 1-800-77-1818

    דילוג לתוכן