שאלות ותשובות

כיצד ניתן לשלוף הודעות באמצעות נציג שירות?

המנוי מתקשר למספר הטלפון שלו במוקד קישורית ומוסר את הקוד הסודי לנציג השירות על מנת לקבל ההודע

אני מעוניין לרכוש קווים מיוחדים מסוג 1-800 / 1-700 וכו'. למי עלי לפנות ?

פנו למוקד בזק עסקי :1-800-800800 בשאלות נוספות בנושאים של טלפון נייח (בזק וכו' ) ניתן גם לפנות למנהלי הלקוח ב'קיישורית'

באילו דרכים אני יכול לקבל את ההודעה שלי?

מערכת kishboard לניהול פניות. הודעת דואר אלקטרוני בזמן אמת או משורשר / קובץ טקסט ו/או קובץ אקסל. הודעות ב-SMS לטלפון"

המלצתי לחבר להצטרף ל"קישורית. איזו הטבה מגיעה לי?

כל ממליץ על לקוח חדש אשר מצטרף כמנוי ל"קישורית", זכאי לשבועיים שירות ללא תשלום (מתייחס לעלות הבסיסית של 100 דקות)

אני רוצה לעדכן מספר פרטים בנוגע למנוי. למי עלי לפנות ואיך?

תלונות, תקלות ,עדכונים,הודעות משתנות – יש לפנות בטלפון לשירות הלקוחות בטלפון: 03-5771919 ימים א'- ה' 17:00 – 08:00, יום ו' 9:00

מהן שעות הפעילות במחלקת השירות של "קישורית"?

9:00-13:00

האם ואיך אוכל להעביר את השיחות מהנייד למוקד קישורית'?

בהחלט!! ניתן להתחבר ממכשיר הטלפון הסלולרי שלך למוקד קישורית באמצעות הפניה באין מענה ו/או בתפוס בכל עת.

כיצד אני מחבר את קווי הטלפון של המשרד לקישורית?

עקוב אחריי הפעלה: בקו המפורסם מקבלים צליל חיוג – מחייגים: 72* – ממתינים לצליל חיוג מחודש מחייגים את המספר שלכם

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7