מענה אנושי רב לשוני – לכל לקוח בכל זמן ובכל שפה

עד כמה אתם מכירים את הלקוחות שלכם? היכן הם גרים, באיזה שעות הם נוהגים להתקשר אליכם, ובאיזו שפה הם מדברים? בתי עסק רבים לא תמיד מודעים לשוני השפתי של הלקוחות שלהם, ולעתים עלולים "לפספס" אותם כלקוחות. שירות זמין מקצועי ומהיר בכל שפה לכל לקוח יכול לשפר משמעותית את היכולת העסקית שלכם. אנו בקישורית מפעילים מוקדי שירות מענה אנושי לעסקים בשפות זרות, על מנת להביא לבית העסק שלכם שירות מהיר המדבר בשפת הלקוח.

למי מיועדים שירותי מענה אנושי בשפות זרות?

• עסקים העובדים עם לקוחות מחו"ל: עסקים ישראלים הפונים לקהל בחו"ל יודעים כי עיקר שעות הפעילות של לקוחותיהם הוא בשעות הלילה בארץ. לכן הזמינות בשעות הלילה חשובה. זמינות גם בשעות היום וגם בשעות הלילה מהווה פתרון עסקי ומסחרי מצוין עבור עסקים אלו בכך שהם גם מספקים שירות מהיר, בשפה זרה ובשעה המתאימה ללקוח.

• עסקים העובדים עם קהל עולים ישראלי: בתי עסק הפונים לקהל דובר רוסית/ערבית/אנגלית/צרפתית/ספרדית, או כל שפה זרה אחרת, יודעים כי הפניה ללקוח בשפתו ובלשונו חשובה מאוד לעסק. מערך מוקד מענה אנושי בשפות זרות משפר משמעותית את הפניה ללקוח, ההבנה של בית העסק ושביעות הרצון של הלקוח.

• עסקים המציעים שירותים וירטואליים באנגלית: חברות סטרטאפ המציעות שירותי ווב כגון אחסון, תפעול שרתים ואפליקציות, שירותים מקוונים און ליין בשפה האנגלית, נתקלים לא פעם בפניות לקוחות בשפה האנגלית. בין אם הפניות מגיעות מלקוחות ישראלים או לקוחות מחו"ל, שפת הפניה תהיה זהה – באנגלית. לכן מוקד שירות מענה אנושי באנגלית הוא הפתרון לעסקים הנתקלים בפניות רבות באנגלית. בין אם מדובר בפניות טלפוניות או פניות באמצעות דואר אלקטרוני או צ'אט אנושי, מוקד מענה אנושי דובר אנגלית, מקבל את הפניה, ומטפל בה בזמן אמת.

מוקדים העובדים 24 שעות ביממה גם עם חו"ל

היות ובארצות שונות, שעות הערב בישראל הן שעות הבוקר בארצות אחרות כך שאם יש צורך בשירות לקוחות עם ארצות מחו"ל, יהיה תמיד מענה בשפה המתאימה אשר יעניק שירות אדיב ללקוחות השונים המעוניינים בשירות של מוצר מסוים שהיצרן או המשווק הוא ישראלי. אנשי עסקים יודעים כי שירות זה הוא חיוני ביותר להצלחת העסקים. מוקדים שונים בארץ הם אלה שנחשבים לאיכותיים ובעלי מתן רמה גבוהה של שירות.

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7