מוקד טלפוני

מגוון שירותי ה- Call Center של קישורית מאפשרים לבעל העסק – "עבודה בראש שקט". לרשות הלקוח עומד מוקד טלפוני ייעודי אשר מגבה את העסק במהלך הפעילות היומית השוטפת ומעניק יתרונות רבים וחשובים לעסק שלך. חברת קישורית המתמחה בפתרונות ובמענה אנושי לעסקים הפועל 24/7 תסייע לך לבחור בחבילת השירות המתאימה ביותר לדרישות ולצרכים הייחודיים שלך. בין השאר, שירותי מוקד טלפוני מבטיחים לך יתרונות חשובים:

שביעות רצון גבוהה של לקוחות העסק

שירותי קול סנטר של חברת קישורית מבטיחים שביעות רצון גבוהה של כלל לקוחות העסק, המוקד מאויש מסביב לשעון, בהתאם לחבילה שתבחר. כל לקוח זוכה למענה מהיר ולשירות אישי ואדיב מנציג שירות בעל תודעת שירות גבוהה, ופנייתו מטופלת במקצועיות ובמיומנות.

נמצאים בשביל הלקוח מסביב לשעון

מוקד טלפוני הוא פתרון מושלם לכל עסק. המוקד זמין עבור הלקוח מסביב לשעון. קיימת אפשרות להזמין חבילת שירות הכוללת מוקד אנושי אשר זמין גם בשבתות ובחגים.

מזכירה אלקטרונית במקום תא קולי

קישורית –תספק לך מוקד call center טלפוני למשרד , כזה שישדר ללקוחותיך יחס אישי ויצמצם משמעותית את כמות הלקוחות המנתקים !

הפשטות שבתהליך הזמנה בכרטיס אשראי באמצעות גיבוי אנושי

ניסיון השנים שלנו מצביע באופן חד משמעי שעל אף הגידול שבמסחר אלקטרוני והמודעות הגוברת בקרב האוכלוסייה , עדיין קיים אחוז בלתי מבוטל של גולשים שחוששים למסור את פרטי האשראי שלהם לאתרי אינטרנט – גיבוי אנושי הוא הפתרון האידיאלי להענקת הביטחון הדרוש להשלמת עסקת אשראי .

חסכון בעלויות כח אדם

באמצעות שירות מוקד טלפוני לעסק, המזכירה שלך בקישורית תענה עבורך עפ"י תעריף המבוסס על שימוש בפועל (לפי דקת שיחה)
נציגי טלמרקטינג איכותיים = עלייה באיכות הפגישות = עלייה במכירות

הקלה על העסק בזמני עומס

שירות קול סנטר נועד להקל על העסק בזמני עומס. השירות מאפשר בין השאר למקסם פניות המגיעות לעסק בעקבות פרסום וקמפיינים שיווקיים באמצעי המדיה השונים. לקוחות העסק זוכים למענה אנושי יעיל ומקצועי כאשר המרכזייה בעסק עמוסה ועובדי החברה אינם יכולים לענות לטלפון בזמני עומס במוקד הזמנות, במחלקת המכירות או במחלקת השירות והתמיכה.

מענה אנושי במגוון שפות

קישורית- תספק לך מוקד טלפוני בעברית / מוקד טלפוני באנגלית ובמגוון שפות נוספות (רוסית, ערבית ועוד)

טיפול במצבי חירום כשעובדי החברה אינם זמינים

בכל מקרה בו עובדי החברה אינם זמינים לקבל שיחות, עמוסים בעבודה, נמצאים בחופש, משתתפים בתערוכה או בכנס וכ'ו, הלקוח זוכה למענה מהיר ולשירות יעיל ואפקטיבי על ידי נציגי שירות במוקד הטלפוני, גם כאשר מדובר במקרי חירום המחייבים טיפול מהיר.

ירידה באחוז נטישת השיחות

לקוחות רבים עשויים לנטוש את העסק שלך בגלל זמני המתנה ארוכים וחוסר שביעות רצון ממערך השירות בחברה. שירות הקול סנטר ממזער משמעותית נטישת לקוחות ומעבר שלהם למתחרים שלך.

בידול ויתרון מול המתחרים

מוקד טלפוני מחברת קישורית מבדל את העסק שלך מהמתחרים ומעניק לך יתרונות רבים לעומתם.

או במילים אחרות – הקול סנטר שלנו משדרג לך את העסק

מוקד טלפוני באנגלית
שירותי משרד
שירותי מזכירות
טלמרקטינג
טלמיטינג
Outsourcing
ניהול יומן פגישות
ניהול יומן תורים
שירות מענה לבתי עסק
ניהול הודעות וניתוב שיחות
מוקד שירות לצרכנים
שירותי מזכירה עסקית
לקוחות קישורית

למאמרים:

הדואר הקולי לעומת המענה האנושי
מוקד שירות צרכני- שירות ללא הפסקה
הפעלת מוקד טלפוני מבית או באמצעות גורם חיצוני?

לקבלת מידע נוסף על שירותי ה- Call Center מבית "קישורית" – לחצו כאן!

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7