גיוס נציגי מוקד טלפוני, הדרכתם, ניהולם, שכרם ורכישת תשתיות הטלפוניה והמחשבים לתפעול המוקד ולפיקוח על נציגי השירות… משימות רבות, יקרות ולא פשוטות. שירות קישורית אקטיב – מיקור חוץ מכירות (אאוטסורסינג מכירות) של מוקדי שירות או מכירה טלפוניים, חוסך את הטרחה, הדאגה וההוצאה הכבדה ומבטיח שמוקד השירות הטלפוני שלך מאויש בידי נציגים שהוכשרו אך ורק עבורך, בין אם לטובת שירות לקוחות, קבלת הזמנות, טלמרקטינג או מכירות ומנוהל בידי חברה שזו בדיוק התמחותה. כך תיהנה מחסכון בעלויות ושקט נפשי לצד יתרון עסקי משמעותי.
במיקור חוץ מכירות (אאוטסורסינג) של שירותי מוקד, הציגים עובדים אך ורק בשבילך ומפתחים בקיאות רבה בעסק שלך ומיומנות רבה בתקשורת עם הלקוחות שלך. מצד שני, כל היתרונות של מערך הניהול המנוסה והמערכות הממוחשבות של קישורית עומדים לרשותך. דרגת ניהול ומיומנות כזאת, והערך המוסף של המערכות המתקדמות של קישורית, כמו משובים ודוחות סטטיסטיים אודות היקף הפעילות הטלפונית של לקוחותיך ואפקטיביות המהלכים השיווקיים שלך, הם לא דבר שמשתלם (או אפשרי, מבחינת היקף הפעילות) לפתח ולהחזיק במוקד שירות טלפוני "בתוך הבית".
מיקור החוץ (אאוטסורסינג) מבית קישורית כולל 150 נציגי שירות ומכירה המשרתים מגוון חברות במשק במיקור חוץ מלא. חשוב לדעת כי שירות מוקד שירות במיקור חוץ (אאוטסורסינג) מבית קישורית מיועד, בהגדרה, למוקדים טלפוניים בהיקף של בין 2 נציגים ל- 30 נציגי שירות או מכירה. מדוע? משום שבניגוד למרבית החברות בתחום, השואפות למוקדים של עשרות רבות ומאות של נציגים, דבר שבא על חשבון העסקים הקטנים והבינוניים, קישורית, כהחלטה אסטרטגית, בחרה ליצור חבילת שירות איכותית ובלתי מתפשרת בדיוק עבור עסקים קטנים ובינוניים.
קול סנטר # שירות הודעות לעסקים # טלמיטינג # שירות לפי סוגי עסקים
השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7