אין לקוח שאוהב להמתין על הקו או להקיש על תפריטים אוטומטיים בלתי נגמרים. לכן, במוקד המענה האנושי של קישורית הלקוחות שלך ייהנו ממענה מקצועי ולא פחות חשוב, מהי
ר במיוחד – 80% מהשיחות נענות
תוך 20 שניות בממוצע. כך, אתה יכול להיות בטוח שאף שיחה של לקוח לא הלכה לאיבוד ושכל פניה קיבלה מע
נה ראוי, ובזמן. וכשאנחנו אומרים ראוי אנחנו מתכוונים ליותר מאשר אדיבות. יחד איתך נבנה מגוון תסריטי שיחה, כדי שבכל נושא נוכל לתת את המענה היעיל ביותר והמתאים ביותר ללקוח שלך שנמצא מעבר
ו השני של הקו.
אין לקוח שאוהב להמתין על הקו או להקיש על תפריטים אוטומטיים בלתי נגמרים. לכן, במוקד המענה האנושי של קישורית הלקוחות שלך ייהנו ממענה מקצועי ולא פחות חשוב, מהי
ר במיוחד – 80% מהשיחות נענות
תוך 20 שניות בממוצע. כך, אתה יכול להיות בטוח שאף שיחה של לקוח לא הלכה לאיבוד ושכל פניה קיבלה מע
נה ראוי, ובזמן. וכשאנחנו אומרים ראוי אנחנו מתכוונים ליותר מאשר אדיבות. יחד איתך נבנה מגוון תסריטי שיחה, כדי שבכל נושא נוכל לתת את המענה היעיל ביותר והמתאים ביותר ללקוח שלך שנמצא מעבר
ו השני של הקו.
אין לקוח שאוהב להמתין על הקו או להקיש על תפריטים אוטומטיים בלתי נגמרים. לכן, במוקד המענה האנושי של קישורית הלקוחות שלך ייהנו ממענה מקצועי ולא פחות חשוב, מהי
ר במיוחד – 80% מהשיחות נענות
תוך 20 שניות בממוצע. כך, אתה יכול להיות בטוח שאף שיחה של לקוח לא הלכה לאיבוד ושכל פניה קיבלה מע
נה ראוי, ובזמן. וכשאנחנו אומרים ראוי אנחנו מתכוונים ליותר מאשר אדיבות. יחד איתך נבנה מגוון תסריטי שיחה, כדי שבכל נושא נוכל לתת את המענה היעיל ביותר והמתאים ביותר ללקוח שלך שנמצא מעבר
ו השני של הקו.
קבלת מספר טלפון מקישורית, מספר הטלפון יושב במרכזייה שלנו. כל השיחות למספר זה ייענו על ידי נציגי קישורית באופן מלא
העברת השיחות באמצעות שירות "עקוב אחריי", כאשר תפוס או אין תשובה לאחר מספר צלצולים, השיחה תעבור לנציגי קישורית אשר יזדהו בשם העסק