משרד back office

  • פורסם ב :דצמבר 13, 2016
  • זמן קריאה: 3 דק'

מהלך יום העבודה המשרדי נע בין המטלות שיש לבצע בפרונט ובין המטלות שיש לבצע באופן שותף. לעיתים עומס עבודה של פניות חדשות של לקוחות במהלך היום עלול לגרום לכך שחלק מהמטלות החדשות יעמיסו על ניהול העבודה והמטלות המורכבות יותר הדורשות יותר זמן.

טיפול בפנייה ראשונית

אנו בקישורית מעניקים למעל 2500 עסקים שירות משרד אחורי back office שנועד להקל על העובדים העוסקים בעבודה אדמניסטרטיבית. אנו נענה לשיחות הלקוחות ונטפל בפנייתם הראשונה ונעביר רשימת פניות מסודרת בדרך שתבחר( אי מייל,טלפון, sms , פקס ) על מנת להמשיך את הטיפול בלקוח. אתה כבעל עסק מקבל זמינות מיידית ללקוחות הקיימים או החדשים דבר שיוצר רושם מקצועי ויעיל ללקוחותייך ועובדייך זוכים ב"ראש שקט" בביצוע המטלות היומיות עד לחזרה ללקוחות הפונים.

המטרה שלנו

מטרתינו היא להקל על עובדיך במהלך היום השותף על מנת שיוכלו לבצע מטלות הדורשות תשומת לב ודייקנות ולמנוע הפרעות של שיחות לקוחות אשר אנו יכולים לטפל בהן במקצועיות עבורך. בקישורית שירותי משרד אחורי אנו נענה בשם העסק שלך ונפעל על פי תסריט שיחה מובנה על פי הוראותייך כך שהלקוחות המתקשרים יחושו שהם מדברים עם המזכירה של העסק. אנו מקפידים כי הנציגים העונים לשיחות הגיבוי במוקד קישורית משרד אחורי יהיו אדיבים ובעלי אוריינטציה שירותית.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן