שירות אדמיניסטרטיבי

  • פורסם ב :דצמבר 13, 2016
  • זמן קריאה: 3 דק'

השירות מאפשר למנהל האדמינסטרטיבי של הארגון לנהל את רישום ההודעות הנכנסות אליו/ה
ממוקד קישורית ולהפנות אותן לטיפול מתאים במחלקות השונות בארגון.

כמוצר משלים למוקד הטלפוני פותחה ב"קישורית" מערכת אינטרנטית לניהול הודעות שנועדה לשימושם
של המנהלים האדמיניסטרטיביים במשרד .

הסבר מערכת ניהול ההודעות

באמצעות מערכת CRM ONLINE לניהול וקבלת הודעות בקישורית יכול המנהל האדמיניסטרטיבי של הארגון
לנהל את כל ההודעות הנכנסות למוקד , ובמקביל , להפנותן למשתמשים השונים במשרד.
כך למשל יפנה המנהל האדמיניסטרטיבי את כל ההודעות שהתקבלו מלקוחות פוטנציאליים לנציג מחלקת
המכירות , את כל ההודעות המתקבלות מלקוחות קיימים לנציג מחלקת שירות הלקוחות וכן הלאה.

המערכת מאפשרת מעקב מלא על כל שיחה שנכנסת למוקד, על הטיפול בה ושמירת ההיסטוריה של הטיפול.
המערכת מאפשרת לחפש הודעות על פי מילות חיפוש שונות ולהפיק דוחות רבים ומגוונים בהתאם.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן