כיצד שירות Outsourcing במוקד טלפוני חוסך עלויות

  • פורסם ב :דצמבר 13, 2016
  • זמן קריאה: 3 דק'

תהליכי מיקור חוץ OUTSOURCING בתחום המוקדים הטלפונים הפכו בשנים האחרונות לחלק חשוב בהחלטות אסטרטגיות של עסקים רבים, מתוך מטרה לשפר את ביצועי המחלקות השונות ולצמצם את עלויות הפעלתן. אנו בקישורית מתמחים בכל תחום המוקדים וניהולו ובעיקר במתן מיקור חוץ לעסקים אשר בוחרים מטעמי נוחות וחיסכון להעביר אלינו את המוקד. הניסיון רב השנים שנצבר בקישורית יאפשר חסכון משמעותי בעלויות, ניסיון בניהול צוות עובדים במוקד ויעניק לך שקט נפשי לגבי התנהלות העסק או הפרויקט.

קישורית מציעה שירותי מיקור חוץ אלו, קרי: הפעלה מלאה של מוקד טלפוני ייעודי (מיקור חוץ) המתנהל ממשרדי 'קישורית', מגייס, מדריך ומנהל צוות נציגי שירות העובד אך ורק עבור העסק שלך, ומספק תשתיות תקשורת ומחשוב מתקדמות הדרושות להפעלת המוקד.

מהם משאבי התפעול עבור הפעלת מוקד טלפוני ייעודי

תפעול מערכת שכזו מחייב להתמודד מדי יום עם מספר בעיות של כוח אדם וציוד הדורשות ידע מקצועי רב:

> גיוס כח אדם מתמיד של נציגי שירות אשר משתכרים שכר שאינו גבוה ולכן נוטים להתחלף לעיתים קרובות. משמעות הדבר: עלויות גבוהות של מודעות "דרושים", זמן מנהל של ראיונות והדרכה וכיו"ב.
> יש צורך בצוות ניהולי, מקצועי ומיומן, שמכיר היטב את עולם המוקדים הטלפוניים ושיפקח באופן צמוד ושוטף על עובדי המוקד ונצילותם.
> מערכת הטלפוניה והמיחשוב שברשותך לא בהכרח כוללת את כל שיפורי הטכנולוגיה המאפשרים הפעלה יעילה של מוקד טלפוני, ובין היתר:
> מערכת פרמיות ותמריצים לתיגמול המוקדנים.
> מערכת טלפוניה הכוללת ACD ומספקת דוחות סטטיסטיים לגבי עבודת הנציגים.
> ניצול טכנולוגית ה CALL CENTER על מיגוון תכונותיה ויתרונותיה לרבות CTI, IVR וכד'.
> קו נל"ן לאינטרנט בפס רחב. ועוד…

החיסכון לעסק

הפחתת עלויות כ"א הם אחד השיקולים המרכזיים בהוצאת שירותים מחוץ לעסק. החל משלב הגיוס ומשאבי הגיוס הנדרשים, דרך ההדרכה המקצועית ועד הוצאות משכורות ועלויות מעביד. כל אלו יכולים לחסוך משמעותית את שורת ההוצאה עבור כח אדם. כמו כן יש חסכון אדיר בזמן הנדרש לגיוס עובדים והכשרה כך שהעסק מתפנה למשימות אחרות.

הקמת מוקד כרוחה במשאבי כסף רבים, מעבר להוצאה החד פעמית בגין הקמת מוקד שכזה, ישנם  הוצאות שוטפות של תחזוקה ובלאי ציוד ומכשירים.

מיומנות מקצועיות – עובד צריך לעבור הכשרה ראשונית ושוטפת, עסקים שסובלים מקצב תחלופת עובדים גבוה עשויים למצוא את עצמם משקיעים כסף רב בעובד שלא מתמיד. לרוב חברת מיקור חוץ חיצונית שומרת על אורך חיי עובד גבוה באמצעות תמריצים.

כדי לוודא הקמת מוקד טלפוני בצורה היעילה והחסכונית ביותר, ללא השקעות מיותרות בתשתית, מציעה קישורית מענה עסקי את שירותי המוקד הטלפוני שברשותה שיבצע שיחות יזומות ללקוחות, ותאפשר לך ליהנות מהידע והניסיון הרב שנרכש ב"קישורית" לאורך עשרות שנים בתחום האאוטסורסינג לעסק או לפרויקט שלך.

אנו נפעיל עבורך מוקד טלפוני באאוטסורסינג ממשרדנו עם צוות נציגים שעובד עבורך (מתוגמל על ידינו), מקבל הדרכה ישירה ממך (מנוהל על ידינו) ולפי סטנדרטים וקריטריונים שאתה קובע. קישורית מספקת שירותי מוקד באאוטסורסינג למספר חברות מובילות כגון: אמישראגז, EMC , הומלס, אופטיקה הלפרין ועוד.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    אני מאשר קבלת הטבות ופרסומים שיווקים
    או חייגו אלינו 1-800-77-1818

    דילוג לתוכן