מוקד בחירות

  • פורסם ב :פברואר 12, 2022
  • זמן קריאה: 3 דק'

מוקד בחירות – ניהול מערכת בחירות

מערכת בחירות, הן לכנסת והן לרשויות המקומיות, מתנהלת כיום כמו קמפיין מסחרי לכל דבר תוך הדגשת יתרונות ותועלות "המוצר" , פילוח מדויק של קהל היעד והפעלת מגוון אמצעי שיווק במקביל. שיחות טלמרקטינג אנושיות הן אחד הכלים השיווקיים האפקטיביים ביותר במערכת בחירות, הן מאפשרות מיפוי נרחב של קהל המצביעים הפוטנציאלי והעברת מסרים שונים לקהל זה.

מקובל להפעיל את מוקד בחירות ב- 4 שלבים:

  • "צביעת" ספר הבוחרים – מיד לאחר פרסום ספר הבוחרים ע"י משרד הפנים, מבצע המוקד פנייה יזומה וקצרה שמטרתה היא לסמן מי מבין המצביעים הפוטנציאליים עשוי להצביע עבור המפלגה (מתנגד / מתלבט / תומך).
  • פנייה למתלבטים – תתבצע לאחר או תוך כדי השלב הראשון. שיחה זו תהיה ארוכה ומורכבת יותר ותכיל מסרים שיווקיים שמטרתם לשכנע את המתלבטים להצביע עבור המפלגה.
  • תזכורת לתומכים ולמתלבטים – בשבוע האחרון שלפני יום הבחירות. בשלב זה מזכירים למצביע להגיע ומוודאים שהוא יודע את כתובת הקלפי. כמו כן ניתן לברר בשלב זה האם המצביע זקוק להסעה לקלפי.
  • המרצה – ביום הבחירות עצמו מוקד הטלמרקטינג פונה למצביעים שסומנו בשלבים הקודמים כתומכים ומתלבטים וממריץ אותם להגיע לקלפי. ניתן לחבר את מערכות המוקד לקלפיות כך שמצביעים שכבר הצביעו יימחקו מהרשימה והמוקד יפנה רק למצביעים שעדיין לא הגיעו לקלפי.

בכל אחד מהשלבים ניתן לשלב גם אמצעים טכנולוגיים כמו SMS או הודעות מוקלטות, אולם חשוב להבין שאין תחליף להעברת מסרים אנושית – הן מבחינת איכות העברת המסר והן מבחינת היכולת לנתח את הנתונים ולמקד את מאמצי השיווק.

ככל שהזיהוי האידיאולוגי בין המפלגות הולך ונמוג, וככל שיורדת רמת המוטיבציה של הבוחרים לבוא להצביע, כך עולה חשיבותו של המנגנון המקצועי. עבודה נכונה באמצעות מוקד קול סנטר מנוסה של קישורית יכולה להוסיף מספר מנדטים משמעותי!

לקישורית ניסיון רב שנים במערכות בחירות, הן לכנסת והן לרשויות המקומיות. כל המפלגות הגדולות (הליכוד, העבודה ,קדימה, יש עתיד , הבית היהודי , מרצ, ש"ס ועוד) נעזרו בשירותי קישורית במהלך 22 השנים האחרונות. במהלך מערכת הבחירות יכולה קישורית להעמיד מוקד ייעודי של כ- 50 טלפנים, וביום הבחירות עצמו להגדיל את המוקד בצורה משמעותית ולאייש כ- 200 עמדות טלפן לכל אורך יום הבחירות!

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן