חברות טלמרקטינג לעסקים

  • פורסם ב :פברואר 12, 2022
  • זמן קריאה: 3 דק'

הזמנת שירות של חברות טלמרקטינג היא שיטה יעילה ואפקטיבית לשיווק ישיר ולמכירות באמצעות הטלפון. מאחורי השיטה שפותחה בארה"ב, עומדת הנחת היסוד כי ניתן להגדיל מכירות באמצעות הפעלת מוקד טלפוני. השיטה יעילה גם להעברת מסרים שיווקיים. פוליטיקאים רבים עושים בה שימוש כדי להפיץ מסרים פוליטיים, והשיטה יעילה גם לביצוע בדק שוק לפני הפצת מוצר או שירות חדש. לשיטת המוקד הטלפוני יש יתרונות רבים לעסקים בכל סדר גודל, קטנים וגדולים כאחד. מוקד טלמרקטינג לעסקים מאפשר להגדיל באופן משמעותי את המכירות של העסק בעלות נמוכה ומשתלמת. עסקים יכולים להקים מוקד טלפוני בתוך העסק אך לרוב נהוג להזמין שירות במיקור חוץ על ידי חברות טלמרקטינג מקצועיות ומנוסות המתמחות בנושא.

חברות טלמרקטינג לעסקים - שירותי שיווק שונים בהתאמה לצרכי ולמאפייני העסק

שירות מכירות טלפוני לעסקים מחברת טלמרקטינג מובילה ואמינה מתחיל באפיון צרכי הלקוח, בניית תוכנית שיווקית לניהול הפעילות יחד עם הלקוח, אפיון קהל המטרה אליו יש לפנות, הדרכה של נציגי המוקד הטלפוני לגבי המוצר או השירות, יצירת תסריט שיחה ועוד.

חשוב לציין כי תפעול וניהול מוקד טלפוני בעזרת מיקור חוץ רלוונטי לעסקים רבים, גם לעסקים קטנים. השירות חוסך זמן ומשאבים רבים עבור העסק, וניתן לקבוע מראש את שעות הפעילות של המוקד במיקור חוץ, לדוגמה: הפעלת מוקד בשעות אחה"צ או הערב.

ישנם שירותי שיווק שונים כגון:

  • מכירות ישירות- שירות טלפוני המיועד להגדיל מכירות, נציגי המוקד מתקשרים לטלפון של לקוחות פוטנציאליים לפי סדר אקראי או על פי רשימה ממאגר נתונים. תפקידם של המוכרנים לסגור עסקאות בטלפון.
  • מכירות עקיפות- המוכרנים במוקד פונים ללקוחות פוטנציאליים, מעניינים אותם בשירות או במוצר מסוים, רושמים פרטים, ואנשי המכירות של העסק מתקשרים אליהם בהמשך כדי לסגור עסקה או שקובעים עם הלקוח פגישה.
  • טלמיטינג- מוקד טלמיטינג נועד לתאם פגישה בין איש המכירות של העסק לבין לקוח המעוניין לקבל פרטים נוספים אודות מוצר או שירות מסוים של העסק. השירות מתאים במיוחד למכירת מוצרים או שירותים שקשה למכור באופן ישיר בטלפון, לדוגמה: מוצרים יקרים, ביטוחים, שירות תיקונים, מוצרים פיננסיים וכיוצא בזה.
  • שיווק משלים- עסקים רבים משקיעים בפרסום ובשיווק בדרכים שונות. מוקד מכירות טלפוני במיקור חוץ יעיל במיוחד כדי לחזור ללקוחות המגיעים לעסק בעקבות הפניה מסוימת, דיוור ישיר וכדומה. נציגי המוקד פונים ללקוח שהביע עניין לרכוש מוצר או לקבל פרטים נוספים.
  • העברת מסרים- שירות טלמרקטינג יעיל במיוחד להעברת מסרים שיווקיים, לרבות מסרים פוליטיים.
  • בדיקת שוק- עסקים רבים זקוקים למידע עסקי כדי לקבל החלטה לפני שיווק מוצר או שירות חדש. באמצעות טלמרקטינג יזום ניתן לבדוק מהי ההיענות למוצר או לשירות החדש, לאמוד את הביקוש הפוטנציאלי ועוד.

חברות טלמרקטינג לעסקים- שירות מליגה אחרת על ידי חברת קישורית

יש בשוק לא מעט חברות טלמרקטינג לעסקים, אולם חשוב כי העסק יקבל החלטה נכונה ויבחר בחברה מובילה ואמינה. חברת קישורית מציעה שירות טלמרקטינג לעסקים מליגה אחרת. לחברה ניסיון עשיר בתחום, צוות מקצועי ומיומן בעל תודעת שירות גבוהה, ציוד טכנולוגי חדשני ושיטות עבודה מוכחות התורמות להצלחה העסקית של הלקוח. קישורית מציעה פתרונות מתקדמים בהתאמה אישית לכל לקוח, למעלה מ-70% מלקוחות החברה עובדים איתה מעל 7 שנים. החברה מציעה שירות איכותי ברמה גבוהה, כוח אדם מיומן ומנוסה וחבילות שירות מגוונות בהתאמה למאפייני העסק וצרכיו הייחודיים וזאת כדי למקסם את פוטנציאל המכירות של העסק.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן