איך אני נוהג? – נוהל 6

  • פורסם ב :אוגוסט 1, 2016
  • זמן קריאה: 3 דק'

חוק נוהל 6 נכנס לתוקף בשנת 2012 ומחייב חברות וארגונים אשר מחזיקות מעל 40 רכבי עובדים לסמן את רכביהם במדבקות מעקב אחר הנהיגה של כל רכב ורכב. יחד עם החזקת המדבקה, חוק זה כולל גם אפשרות למתן מענה טלפוני לתלונות ודיווחים אחר נהיגת הרכב, ודיווחים אלו יועברו לבדיקה של קציני בטיחות. היום כבר ניתן לראות מדבקות אלו על רכבי חברה רבים בכבישי הארץ,  ומדבקות נוסח "איך אני נוהג?" עם צירוף מספר טלפון הן בעצם המדבקות המדוברות בחוק.

חוק זה מתייחס באופן ספציפי לשירות המענה האנושי. על שירות זה להיות זמין לקבלת דיווחים במהלך היום בין השעות 8 בבוקר ועד 16:30 אחר הצהריים, ולאחר שעות הפעילות, ניתן להעביר דיווחים באמצעות שירות הודעות או שירות מענה קולי. כתוצאה מכך, חברות וארגונים רבים בישראל מחוייבים לאפשר מענה זמין ומהיר לפניות ודיווחים ולאכוף חוק זה. חברות שלא יעמדו בתקני החוק מסתכנות בקבלת קנס העומד על 14 אלף ₪.

איך קישורית תסייע לכם בנושא זה?

חברת קישורית המתמחה בשירותי מענה אנושי לחברות ועסקים, מפעילה כיום מספר גדול של מוקדים בנוהל 6 עבור חברות רבות במשק. היתרון הגדול הוא בעלותו הזניחה של השירות אל מול הפעלת מוקד כזה מבית  שמחה לעמוד לרשותכם עם שירותים מהירים לטיפול בדיווחים בכל שעות היממה:

  • צוות מוקדנים המקבל בזמן אמת דיווחים
  • תיעוד והפקת דוחות דיווחים
  • מערכות מתקדמות להעברת דיווחים ושיחות בזמן אמת
  • עלות תפעול משתלמת במיוחד

חברת קישורית מעניקה שירותי מענה אנושי לעסקים לחברות הגדולים במשק הישראלי, ובזכות הוותק והידע הרב שצברה עם השנים, מסייעת לגופים רבים בארץ במתן שירותי מענה אנושי מהירים ואיכותיים.

צוות המוקדנים של חברת קישורית מקבל בזמן אמת כל פניה, שיחה או דיווח ודואג לטפל בו במהירות – ואתם יכולים להיות בטוחים כי הטיפול בדיווחים המתקבלים על עובדי החברה במסגרת חוק מענה טלפוני – נוהל חוק 6 עובר לטיפול בידיים הטובות ביותר. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן