שירות צרכני לעסקים

  • פורסם ב :דצמבר 13, 2016
  • זמן קריאה: 3 דק'

כיום המודעות לגבי חשיבות השירות והמענה ללקוחות גבוהה מתמיד. בתנאי השוק הנוכחיים כל פנייה של הלקוח צריכה להיענות במהירות, יעילות ומקצועיות. אנו בקישורית מספקים לעסקים מוקד אשר נותן מענה טלפוני אנושי בכל הקשור לפניות בנוגע לשירות צרכני.

חברות רבות משווקות את מוצריהן באמצעות גורם עצמאי: זכיינים / סיטונאים / חנויות / סניפים שלא בבעלות החברה.
מצב זה מעמיד את מנהלי החברה בדילמה לא פשוטה:
אין להם קשר יומיומי עם הצרכן הסופי, וכך, המוניטין ורמת השירות למוצרי החברה תלויים בגורם אחר!
מוקד "קישורית" מסוגל לתת את הפתרון לבעיה זו ולספק את "חוליית הקישור" השומרת על קשר רציף בין הצרכן
הסופי לחברה.

אנו בקישורית מעמידים לרשותך מוקד טלפוני אשר נותן שירות צרכני ללקוחותיך בנושאים שונים. נציגי קישורית יעניקו לפניות לקוחותיך מענה מהיר, אדיב ומקצועי.

"קישורית" קולטת את שיחות הטלפון הנכנסות מהצרכנים במוקד השירות הצרכני ומאפשרת להשיג מספר מטלות ויעדים:

הפעלת מוקד שירות צרכני

  •  קליטת תלונות, בקשות והצעות של הצרכנים
  • מסירת מידע ומענה לשאלות הצרכנים לגבי מוצרים מסוימים
  • קבלת הזמנות בכרטיס אשראי
  • מתן הסבר כללי על מבצעי שיווק
  • הפניות המתקשר למשווק / לחנות הקרובה למקום מגוריו

פרסום ושיווק העובדים ללא הפסקה, 24 שעות ביממה !

מוקד "קישורית" מספק שירות מענה אנושי, זמין ומקצועי, בכל שעות היממה והשבוע, הקולט שיחות טלפון
מהמדיות השונות ( לרבות טלוויזיה ורדיו ) וכדומה.

באמצעות "קישורית" מועדון הלקוחות של החברה זמין 24 שעות ביממה ללקוחות הנאמנים והטובים.
נציג "קישורית" מוסר פרטים על תנאי הצטרפות למועדון ומעדכן המתקשרים לגבי מבצעי מכירות מיוחדים וכדומה.

הפניות המתועדות בקישורית יכולות להתממשק לתוכנת ניהול הלקוחות של המנוי ובכך לייצר תמונת מצב שלמה על כל לקוח ללא צורך בהקלדה נוספת של הפרטים לתוך כרטיס הלקוח בתוכנת הנהלת חשבונות.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן