קול סנטר – call center

למי מתאים שירות קול סנטר?

קול סנטר (Call center / contact center)  הינו שירות מוקד טלפוני מבית קישורית אשר מתאים לעסקים קטנים בראשית דרכם ולעסקים בינונים וגדולים אשר מחפשים לתת שירות זמין, מהיר ומקצועי ללקוחותיהם 24/7 ! שירות קול סנטר של קישורית מאפשר לכם לא לפספס אף לקוח באמצעות צוות שירות ומיומן שעומד לרשות העסק שלכם ומעניק גיבוי בשעות או זמנים בהם אין מענה או שיש עומס על מערך השירות.

מגוון שירותי קול סנטר מבית קישורית מאפשרים לבעל העסק – "עבודה בראש שקט". לרשות הלקוח עומד מוקד טלפוני ייעודי אשר מגבה את העסק במהלך הפעילות היומית השוטפת ומעניק יתרונות רבים וחשובים לעסק שלך. חברת קישורית המתמחה פתרונות מענה אנושי לעסקים הפועל 24/7 תסייע לך לבחור בחבילת השירות המתאימה ביותר לדרישות ולצרכים הייחודיים שלך.

יתרונות שירות קול סנטר – Call center – של קישורית

קישורית הינה מהחברות הוותיקות והמובילות את עולם המענה האנושי באמצעות מערך צוותי שירות, הדרכה וטכנולוגיה מתקדמת מהמובילות בשוק כיום.
עם השירות שלנו העסק שלך ייהנה מסטנדרט שירות גבוה ורמת היעלות שלך תעלה

שביעות רצון גבוהה של לקוחות העסק

חברת קישורית מבטיחים שביעות רצון גבוהה של כלל לקוחות העסק, המוקד מאויש מסביב לשעון, בהתאם לחבילה שתבחר. כל לקוח זוכה למענה מהיר ולשירות אישי ואדיב מנציג שירות בעל תודעת שירות גבוהה, ופנייתו מטופלת במקצועיות ובמיומנות.

נמצאים בשביל הלקוח מסביב לשעון

שירותי מוקד הוא פתרון מושלם לכל עסק. המוקד זמין עבור הלקוח מסביב לשעון. קיימת אפשרות להזמין חבילת שירות הכוללת מוקד אנושי אשר זמין גם בשבתות ובחגים.

מזכירה אלקטרונית במקום תא קולי

קישורית –תספק לך שירותי מוקד טלפוני למשרד , כזה שישדר ללקוחותיך יחס אישי ויצמצם משמעותית את כמות הלקוחות המנתקים !

הפשטות שבתהליך הזמנה בכרטיס אשראי באמצעות גיבוי אנושי

ניסיון השנים שלנו מצביע באופן חד משמעי שעל אף הגידול שבמסחר אלקטרוני והמודעות הגוברת בקרב האוכלוסייה , עדיין קיים אחוז בלתי מבוטל של גולשים שחוששים למסור את פרטי האשראי שלהם לאתרי אינטרנט – גיבוי אנושי הוא הפתרון האידיאלי להענקת הביטחון הדרוש להשלמת עסקת אשראי .

חסכון בעלויות כח אדם

באמצעות הקמת מוקד טלפוני לעסק, המזכירה שלך בקישורית תענה עבורך עפ"י תעריף המבוסס על שימוש בפועל (לפי דקת שיחה)

נציגי טלמרקטינג איכותיים = עלייה באיכות הפגישות = עלייה במכירות

הקלה על העסק בזמני עומס

שירות קול סנטר נועד להקל על העסק בזמני עומס. שירות מענה אנושי לעסקים מאפשר בין השאר למקסם פניות המגיעות לעסק בעקבות פרסום וקמפיינים שיווקיים באמצעי המדיה השונים. לקוחות העסק זוכים למענה אנושי יעיל ומקצועי כאשר המרכזייה בעסק עמוסה ועובדי החברה אינם יכולים לענות לטלפון בזמני עומס במוקד הזמנות, במחלקת המכירות או במחלקת השירות והתמיכה.

מענה אנושי במגוון שפות

קישורית- תספק לך מוקד טלפוני בעברית / מוקד טלפוני באנגלית ובמגוון שפות נוספות (רוסית, ערבית ועוד)

טיפול במצבי חירום כשעובדי החברה אינם זמינים

בכל מקרה בו עובדי החברה אינם זמינים לקבל שיחות, עמוסים בעבודה, נמצאים בחופש, משתתפים בתערוכה או בכנס וכ'ו, הלקוח זוכה למענה מהיר ולשירות יעיל ואפקטיבי על ידי נציגי שירות במוקד הטלפוני, גם כאשר מדובר במקרי חירום המחייבים טיפול מהיר.

ירידה באחוז נטישת השיחות

לקוחות רבים עשויים לנטוש את העסק שלך בגלל זמני המתנה ארוכים וחוסר שביעות רצון ממערך השירות בחברה. שירותי קול סנטר ממזער משמעותית נטישת לקוחות ומעבר שלהם למתחרים שלך.

בידול ויתרון מול המתחרים

מוקד טלפוני מחברת קישורית מבדל את העסק שלך מהמתחרים ומעניק לך יתרונות רבים לעומתם.

או במילים אחרות – מערכת קול סנטר משדרגת לך את העסק בכמה דרכים:

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7