עובדה: ברוב המקרים, אנשים מעדיפים לשוחח עם נציג שירות

תראו מה זה: על אף אפשרויות ההתקשרות הרבות שנפרשות בפנינו, כשנותנים לנו את האפשרות לדבר עם אדם – אנחנו בוחרים בה בשמחה

אין ספק שגם אתם קראתם בחשש את כל התחזיות שבוחנות האם תחום העיסוק שלכם נידון להיכחד. כן, מה לא אמרו וכתבו על כל המקצועות שילדינו לא יאמינו כנראה אם נספר להם שפעם עשו מהם קריירה. ועל אף כל זאת, ועם כל הטכנולוגיה המטאורית שמציעה לנו את העולם על כף היד ברגע – יש דברים שלא ישתנו במהרה, אם בכלל. אחרת, איך תסבירו את זה: 77 אחוז מהציבור בישראל מעדיף מענה קולי אנושי במרכזי שירות על פני מענה קולי אוטומטי, גם אם הדבר כרוך בתשלום גבוה יותר. כך עולה מסקר שנערך לאחרונה לטובת כנס בנושא שירות ושינויים טכנולוגיים.

לא בטוח, אגב,  שצריך חברת סקרים לעניין. דמיינו את זה רגע: שעת ערב והגעתם הביתה. אתם רוצים להזמין חופשה, לברר פרטים אחרונים לפני שאתם נרשמים לקורס העשרה המקסים שבחרתם, ואולי פשוט רק עכשיו התפניתם להזמין הדברה (בקיץ) או איטום (בחורף). עכשיו, מה תעדיפו?  לדבר עם מענה קולי אוטומטי או עם נציג שירות? זאת בהנחה שזמן ההמתנה זהה, כמובן. באותה נשימה אתם מוזמנים לברר עם עצמכם מול מי תסגרו עסקה כי תרגישו שמטפלים בכם במקצועיות ועם דגש על שירות – במייל? בהשארת הודעה במשיבון? או כשיענה לכם אדם שמוסמך לתת תשובות? הרשו לנו להניח כי התשובה ברורה. וזה גם לא מאד מפתיע. כי אנשים, אתם יודעים, בסופו של דבר מעדיפים אנשים, במיוחד במקומות בהם נדרשת מקצועיות.

77  אחוז מהציבור בישראל מעדיף מענה קולי אנושי במרכזי שירות על פני מענה קולי אוטומטי, גם אם הדבר כרוך בתשלום גבוה יותר.

הנתונים הללו חשובים לכם במיוחד אם אתם בעלי עסק באחד מהתחומים הבאים: עריכת דין, משרדי תיווך, מכירה והשכרת רכב, מימון ובנקאות , חברות נדל"ן, מכללות או בתי ספר ללימודי פנאי, עסקים בענף התיירות, מוקדי שירות למיניהם וכן אתרי מכירה אינטרנטיים. עסקים מהסוג הזה מקבלים ערך מוסף עצום כאשר בכל שעה משעות היממה הלקוחות ירגישו כי יש מי שמטפל בהם. כאלה אנחנו. "העובדה שעונים אצלי במשרד 24/7 היא אחד הדברים ששמתי בחזית", מסביר לנו ירון, בעלים משותפים בחברת בנייה עם פרויקטים בכל רחבי הארץ. "אני יודע בוודאות שבמיוחד תוך כדי קמפיין, אבל ממש לא רק, יש חשיבות מכרעת לענות לכל טלפון נכנס. כל 'ליד' (הפניה) הוא לקוח פוטנציאלי ואני לא יכול להרשות לעצמי לפספס את זה. מה גם שזה משדר מקצועיות ושירותיות – שזה בדיוק מה שחשוב לי לשדר".

 

 

ירון צירף למשרדו לפני כשנה את שירות מענה עסקי אנושי 24/7: "לו יכולתי הייתי מציב איש מכירות שלי שיענה כאן לטלפונים כל היום וכל הלילה. אבל זה לא ריאלי והאלטרנטיבה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום נמצאה כנכונה לי. ישבנו ובנינו יחד תסריטי שיחה שונים כך שכמעט כל פנייה נענית במלואה. בפועל, אני מקבל לקוחות מבושלים יותר, לא מבזבז זמן על שיחות סרק והתשלום החודשי הוא לפי דקות שיחה כך שאין פה הפסד, רק רווח". ירון, מסתבר, לא לבד. יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים לייעל את השירות ולהעביר – בחלק משעות היום – את שירותי המזכירות למוקד עסקי אנושי. שכן אם כבר קידמה טכנולוגית – הנה היא במלוא הדרה.

"אני יודע בוודאות שבמיוחד תוך כדי קמפיין, אבל ממש לא רק, יש חשיבות מכרעת לענות לכל טלפון נכנס. כל 'ליד' (הפניה) הוא לקוח פוטנציאלי ואני לא יכול להרשות לעצמי לפספס את זה."

ולסיכום, בדקנו בשבילכם מה כולל השירות שנותנת 'קישורית', החברה המובילה את הענף. הנה הנתונים: שירות המענה הטלפוני האנושי 24/7 של קישורית בא לתת גיבוי למשרד, כשבפועל נציגי המוקד בקישורית יודעים לבצע עבורך מטלות שונות בהתאם לצרכי העסק: גיבוי למזכירות, למוקדי השירות והשיווק, לתיאום פגישות, להפעלת כוננים, קבלת הודעות, מסירת מידע, ביצוע חיוב טלפוני בכרטיס אשראי ועוד. כל זאת בעלות סבירה בהחלט כי החיוב מולנו נעשה לפי דקות שיחה בפועל. עוד מציעה החברה שירות מורחב המופעל באמצעות מוקד  דיגיטלי רב ערוצי, אשר כשמו כן הוא, מאפשר (בנוסף למענה אנושי) מענה בכל המדיות הדיגיטליות:  SMS, מייל, רשתות חברתיות, , צא'ט וכו'.

למה זה טוב? התשובה פשוטה: עלות מול תועלת. מוקד 24/7 או מוקד דיגטלי רב ערוצי אינם באים להחליף, כאמור, אלא לגבות. בין אם כדי שהמזכירה תתפנה לעבודה אחרת, ובין אם כדי שיהיה אצלך מענה אחרי שעות העבודה. לאורך הציר של מזכירות, שירות, שיווק ופרסום – מתקבלת תמורה מלאה לפעילותך העסקית בעלות סבירה ביותר: חיוב לפי דקות שיחה בלבד.

 

 

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7