מענה טלפוני לסוכנות ביטוח

  • פורסם ב :ינואר 15, 2020
  • זמן קריאה: 3 דק'

שוק הביטוח מחייב כל סוכן ביטוח להשתמש בכלים העסקיים היעילים ביותר על מנת להצליח במערכה מול חברות הביטוח הישיר ולהתחרות בהצלחה על כל לקוח פוטנציאלי. מענה טלפוני לעסקים מסוג זה חשוב שיהיה אנושי ומסביב לשעון לקהל הלקוחות הינו כורח המציאות וחיוני למשרד מאחר ומשיבון או תא קולי אינם יכולים לפתור בעיות במקרים דחופים בהם הלקוח פונה עם בעיות כגון תאונה, תקלות ברכב, פריצה לרכב, שריפה או נזק לרכוש. גם הטלפון הסלולרי לא תמיד זמין, בעיקר בשעות של אחרי העבודה.

     

    • גיבוי לקמפיינים פרסומיים במדיות השונות.
    • גיבוי למזכירת הסוכנות במהלך שעות העבודה כשהיא עסוקה במטלות אחרות ולאחר שעות העבודה ובסופי שבוע.
    • הפנית המתקשר לכונן המתאים בשעות לא קונבנציונליות וקישור בינו ובין: חברת הגרירה / מוסך ההסדר במקרה של תאונה או פריצה לרכב; חברת הביטוח במקרה של תקלות צנרת ורכוש; השמאי האחראי לצורך הערכת נזק וכיו"ב.

    אל תפספסו לקוחות

    השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

      אני מאשר קבלת הטבות ופרסומים שיווקים
      או חייגו אלינו 1-800-77-1818

      דילוג לתוכן