קישורית 360 – מוקד דיגיטלי רב ערוצי

מהו שירות דיגיטלי רב ערוצי ? 

שירות דיגיטלי רב ערוצי מאפשר ללקוח שלך לפנות אל בית העסק במגוון רחב של ערוצי תקשורת כגון: צ'אט, סמס, דואר אלקטרוני , וואטס אפ ,רשתות חברתיות  וכד'.

 

אנחנו בקישורית יודעים לספק לך הון אנושי איכותי וטכנולוגיה ייחודית, אינטגרטיבית ומתקדמת המאפשרת לנו לתת לפונה חווית שירות רציפה במגוון ערוצי מדיה כתובה.

 

הלקוח הפונה מקבל שירות בערוץ, במקום ובזמן שמתאימים לו!

 

השירות ניתן בערוצים הבאים:

  • צאט אנושי שירות מענה אונליין לפונים באמצעות צאט, ניתן להתקנה באתר הבית ו/ או בדפי נחיתה לטובת מתן מענה אנושי  לפניות שירות  ו/או איסוף לידים (שם וטלפון) מגולשים פוטנציאליים.

  • SMS– יכולת המאפשרת ניהול שיחות שירות ומתן מידע באמצעות הודעות SMS .

  • דואר אלקטרוני-ניהול שיחות באמצעות מיילים/פקסים  (fax2mail) המאפשר תיעוד, בקרה ומעקב על כל ההתכתבויות עם הלקוח.

  • וואטס אפ  – יכולת המאפשרת ניהול שיחות שירות ומתן מידע באמצעות אפליקציית וואטס אפ.

  • פייסבוק– ניטור ומענה לפניות/תגובות המגיעות מדף הפייסבוק, אפליקציית שירות ומסינגר.

  • טפסים– גלישה משותפת וחתימה דיגטלית במסמכי PDF .

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7