איך לבחור מענה אנושי המתאים לצורכי השירות שלכם

איך לבחור מענה אנושי המתאים לצורכי השירות שלכם

כדי שתוכלו לספק ללקוחותיכם ולאותו קהל יעד פוטנציאלי שירות אישי, חם ואדיב יש חשיבות גדולה למענה אנושי להבדיל ממענה כללי ממוחשב.
כדי לספק ללקוח מענה אנושי, לא מספיק להכשיר כח אדם במיוחד לכך, לא די בתגובה מהירה וחביבה, אלא על הנציג להפגין ידע ונסיון בתחום בו הוא נותן מענה. כדי שזה יקרה, עליו לטפל במספיק פניות חודשיות ואט אט לצבור את הנסיון הדרוש.
נציג שירות שמטפל במעט פניות המגיעות אליו מדי חודש, לא יוכל להבין יותר על השירות או המוצר שהעסק מספק ללקוחות אולם, אם מוקד השירות מטפל במאות פניות בחודש, נוצרת ההבנה המעמיקה, ההתמקצעות והנסיון במענה נכון ומדויק ללקוח.

במקרה הזה האיך ומה חשובים באותה המידה, קרי: כבר הבנו שחשובה מהירות התגובה, אדיבות המענה, יחס חם ואישי, סבלנות ונועם אולם, בד בבד על נותן השירות להבין מה שאלו אותו ולספק את התשובה המתאימה והנכונה, בסופו של דבר העסק ימדד גם במתן התשובות הראויות והמקצועיות. כך שהמה לא פחות חשוב מה האיך.
ככל שעסק ידע לתת ללקוח את המענה השירותי והמקצועי כאחד הוא ייתפס כעסק מצליח, עסק ששומר על לקוחותיו ואף מצליח להביא עוד לקוחות בעקבות שיחת טלפון אחת חשובה.

לאחר שברור לכם ששירותיות, אדיבות וסבלנות הם בילט אין בשירות המענה האנושי, נותר לדאוג ל"מה", לתוכן המענה שיינתן.
רצוי לספק לנותני המענה את ההכשרה הראויה אודות השירות, המוצר והעסק, מהן יתרונות העסק הזה על פני מתחרהו, מהם המוצרים או השירותים המסופקים, מהן התקלות הנפוצות, מהן השאלות שנשאלות באופן תדיר אודות המוצר או השירות וכמו בכל דבר, לזמן יש חשיבות רבה לצבירת ידע, נסיון והתמודדות עם בעיות.
יש לקחת בחשבון שהמענה האנושי ייתקלו בשאלות שהתשובה עליהן אינה חד משמעית וברורה, או שהתשובה לא ידועה, או שנדרש להעביר זאת לטיפול מתקדם יותר וכן הלאה.
דווקא מצבים כאלה, שנראים לנו מלחיצים – הם חשובים ותורמים ללמידה מעמיקה על העסק, על טיבו ועל השירותים /המוצרים שמספק. שיחות כגון אלה, תורמים לעובדי המענה האנשוי בנסיון, בידע ובהתמקצעות שהם בתחום.

הודות לניסיון של שנים היכולות הניהוליות והשימוש במערכות הטכנולוגיות, קישורית הינה בעלת שירות בלתי מתפשר . קישורית מבטיחה ומפעילה מענה טלפוני בעל מוניטין ושם טוב המחזק את הקשר שלך עם הנכס שלך ובעיקר עם הלקוחות שלך.
מוקדי קישורית מפעילים מגוון אמצעי פיקוח ובקרה מתקדמים בינהם שיטת תגמול של נציגי שירות הדואגת לקדם את האינטרסים שלך כלקוח. בנוסף, חברת קישורית מעמידה לרשותך מנהל אישי המטפל בך ועורך עבורך אפיון צרכים מדויק ומספק לך דוחות על הפעילות העסקית שלך ,אשר בסופו של דבר נותנת לך תמונת מצב על איפיון וטיב הקשר של לקוחותייך עם העסק שלך.

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7