מענה טלפוני לעמותות וארגונים חברתיים

  • פורסם ב :פברואר 12, 2022
  • זמן קריאה: 3 דק'

מענה טלפוני לעמותות

עמותות המסייעות לאנשים במצוקה, כמו גם עמותות המספקות מידע לפונים, רצוי שתהיינה זמינות למתקשרים 24 שעות היממה. עקב מגבלות תקציב נתקלות עמותות בקושי להעסיק כח אדם שיקלוט שיחות אלו והן נאלצות להפעיל משיבון / תא קולי. למטרה זו יכול מוקד קישורית להוות תחנת ממסר שתקשר בין הפונה לבין היועץ / המתנדב של העמותה ברגע קבלת הקריאה. בנוסף, נציגי קישורית יכולים לתת מענה לקמפיין פרסומי או לקמפיין תרומות של העמותה באפיקי המדיה השונים ולקבל תרומות מהפונים באמצעות כרטיסי אשראי.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן