מענה אנושי - קישורית

קישורית מענה עסקי בע"מ הינה ספקית שירותי משרד מקצועיים לעסקים ומוסדות המתמחה בפתרונות של מענה אנושי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בין מגוון שירותיה מספקת קישורית גם שירותי מוקד ייעודי - אאוטסורסינג כגון: מוקד הזמנות לשיחות נכנסות, מוקד קביעת תורים ומוקדי טלמרקטינג וכן טלמיטינג בשיחות יוצאות.

אחד הגורמים בהם נמדד עסק מוצלח הוא בטיב השירות אותו הוא נותן ללקוחותיו. הדבר השנוא ביותר על לקוחות הוא המתנה ממושכת על קו הטלפון או משך שיחה ארוך במענה קולי או נתבי שיחות. לכן חשוב שהלקוח ירגיש שהוא בראש סדר העדיפויות. אנו מאמינים שאפשר אחרת... אנו בקישורית ניתן ללקוחותייך מענה אנושי, מהיר ומקצועי.

קישורית נותנת מענה טלפוני אנושי ללקוחותיך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מטרתנו העיקרית היא הפחתת לחץ השיחות הנכנסות ומשכי ההמתנה של לקוחותייך, התוצאה שירות טוב יותר, מקצועי ואדיב. הדבר מחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים העסק ויוצר רושם ראשוני מקצועי ללקוחות חדשים. אנו בקישורית מקפידים על מענה אנושי אדיב, סבלני וקשוב ללקוחותיך.

קישורית מענה אנושי לעסקים היא החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום המענה הטלפוני האנושי למשרד. החברה הוקמה בשנת 1993, מעסיקה למעלה מ-300 עובדים וממוקמת באזור התעשייה של בני ברק שליד קניון איילון ברמת גן.

לקוחות החברה

קישורית משרתת למעלה מ-2,500 חברות ומוסדות וביניהן 200 החברות הגדולות במשק ממגוון תחומי עיסוק : בנקים, חברות הייטק ומחשבים , עסקי נדל"ן ובנייה, משרדי נסיעות ותיירות, יבואני רכב ומוסכים, רשתות שיווק, בתי ספר ואוניברסיטאות, עיתונות ומגזינים, עורכי דין, סוכני ביטוח, רופאים ומרפאות ועוד.

כח אדם וצוות ניהולי

קישורית היא בבעלות פרטית ומנוהלת בידי צוות מנהלים בעלי רקע אקדמאי וניסיון רב שנים בארץ ובחו"ל בתחום המוקדים הטלפוניים (Call Centers & Contact Centers). מעריכי תמרוץ ובקרה מהמתקדמים בענף משמשים את מנהלי קישורית על מנת לעמוד בסטנדרט השירות SLA העולמי (Service-level agreement) להפעלת מוקדים טלפוניים, לפיו 80% מהשיחות הנכנסות למוקד צריכות להיענות עד 20 שניות בממוצע.

פרופיל הנציג ב"קישורית"

אנשי מוקד קישורית הם בעלי כושר ביטוי גבוה, יכולת התמודדות תחת לחץ, סבלניים ובעלי כושר הקשבה, אסרטיביים ובעלי בטחון עצמי גבוה. השכלה נדרשת מנציגי המוקד: בגרות מלאה, עברית תקינה מדוברת וכתובה. 85% מנציגי המוקד דוברים שפה אחת נוספת מלבד עברית, כגון : אנגלית, רוסית, צרפתית, ערבית וספרדית.

       נציגת מענה עסקי     נציג מכירות ייעודי        מנהלת תיקי לקוחותמנהלת תיקי לקוחות  

שירותים נוספים מבית קישורית:

לקבלת מידע נוסף על שירותי ה- Call Center  מבית "קישורית"  - לחצו כאן !

קישורית מענה טלפוני אנושי היא החברה הוותיקה בישראל בתחום שירותי ה-Call center המספקת מגוון של שירותים בתחום המענה האנושי לעסקים, 24 שעות ביממה - 7 ימים בשבוע

2011 © כל הזכויות באתר זה נתונות לחברת קישורית מענה עסקי בע"מ רח' הירקון 35 א.ת. בני ברק, 51204,  טל. 03-5771818 ,פקס. 03-6182999   sales@kishurit.co.il