בק אופיס לעסקים

יחד איתך נבנה מגוון תסריטי שיחה, כדי שבכל נושא נוכל לתת את המענה היעיל ביותר והמתאים ביותר ללקוח שלך שנמצא מעברו השני של הקו.

חווית שירות מעולה ורציפה

יותר ויותר עסקים מבינים שמטלות ה-Back Office גוזלות מהם הרבה מאוד זמן ואנרגיה, ומגלים את היתרונות המשמעותיים של הוצאת השירותים האדמיניסטרטיביים לגורם חיצוני המתמחה בתפעול ושירותי מזכירות במיקור חוץ.

מוקדי הבק אופיס והמענה האנושי של קישורית יחסכו לך עלויות העסקה, יתנו לך שקט נפשי שהמטלות האדמיניסטרטיביות של העסק בידיים טובות, ויפנו אותך להתמקד בפעילויות שבהן יש לך את הערך המוסף הגדול ביותר.

 

הצטרפו אלינו

חווית שירות מעולה ורציפה

אין לקוח שאוהב להמתין על הקו או להקיש על תפריטים אוטומטיים בלתי נגמרים.

לכן, במוקד המענה האנושי של קישורית הלקוחות שלך ייהנו ממענה מקצועי ולא פחות חשוב, מהיר במיוחד – 80% מהשיחות נענות תוך 20 שניות בממוצע.

כך, אתה יכול להיות בטוח שאף שיחה של לקוח לא הלכה לאיבוד ושכל פניה קיבלה מענה ראוי, ובזמן. וכשאנחנו אומרים ראוי אנחנו מתכוונים ליותר מאשר אדיבות.

יחד איתך נבנה מגוון תסריטי שיחה, כדי שבכל נושא נוכל לתת את המענה היעיל ביותר והמתאים ביותר ללקוח שלך שנמצא מעברו השני של הקו.

התייעלות תפעולית וטיפול מיטבי

הניסיון הרב שלנו בתחום המענה אנושי ובשירותי בק אופיס, כלי העבודה המתקדמים ואמצעי הפיקוח והבקרה שברשותנו, מסייעים לנציגים שלנו להפיק יותר מכל שעת עבודה ולוודא שאף מטלה לא תידחה ולא תיפול בין הכיסאות.

ההון האנושי האיכותי של קישורית ותפיסת שירות העומדת בסטנדרטים הגבוהים בעולם, מבטיחים שהלקוחות והספקים שלך יקבלו מנציגינו מענה אדיב ומהיר, ויזכו לטיפול מקצועי, בדיוק כפי שהיו מקבלים בתחומי העסק.

מוקד תפעול ובק אופיס במיקור חוץ (אאוטסורסינג) הוא פתרון לניהול וביצוע של משימות אדמיניסטרציה, שיווק ושירות בעסק, על ידי נציגים בעלי התמחות מקצועית, המועסקים על ידי חברה חיצונית.

השירות מתאים לעסקים בכל הגדלים הזקוקים לשירותי מזכירות ובק אופיס בהיקף חלקי או מלא, באופן זמני או קבוע, במיקור חוץ מלא או כגיבוי בתקופות עומס ומחוץ לשעות עבודה.

לבק אופיס במיקור חוץ יתרונות רבים: חיסכון בזמן, התייעלות תפעולית, מיטוב משאבים, עלויות נמוכות, הפחתת שחיקה של הצוות ושקט נפשי שהמשימות האדמיניסטרטיביות שלכם בידיים טובות.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן