שאלות ותשובות

מי אנשי הקשר שלי ב”קישורית”?

אלעד ניסים – מנהל שירות

טל. 03-5771919, פקס: 072-2446803  elad@kishurit.co.il

ריקי סאנאנס – מנהלת לקוח

טל. 03-5772001, פקס: 072-2446805  riki.s@kishurit.co.il

רויטל ד’בינסקי – מנהלת לקוח

טל. 03-5774242, פקס: 072-2446805  revital@kishurit.co.il

כיצד אני מחבר את קווי הטלפון של המשרד ל”קישורית”?

עקוב אחריי

הפעלה:

בקו המפורסם מקבלים צליל חיוג – מחייגים: 72* – ממתינים לצליל חיוג מחודש

מחייגים את המספר שלכם ב”קישורית”  ומחכים לצלצולים ראשונים.

אם ברצונך לוודא שהתחברת לקו הנכון במוקד “קישורית”, המתן למענה (תקליט או מזכירה “אנושית”) והנח השפופרת.

ביטול:

על הקו המפורסם מחייגים: 72 # ממתינים עד ששומעים צפצוף או צליל מקוטע  וסוגרים הטלפון.

הערה: לפני ההתחברות למוקד באמצעות 72*  רצוי לבצע נוהל ביטול באמצעות 72#

על מנת “לנקות את השטח”.

הפנייה באין מענה (לאחר 5 צלצולים):

לפי הנוהל שלעיל רק לחייג 74 במקום 72

הפנייה בתפוס:

לפי הנוהל שלעיל רק לחייג 73 במקום 72

האם ואיך אוכל להעביר את השיחות מהנייד למוקד “קישורית”?

בהחלט!! ניתן להתחבר ממכשיר הטלפון הסלולרי שלך למוקד “קישורית” באמצעות הפניה באין מענה ו/או בתפוס בכל עת.

לקבלת נוהל התחברות, נא לפנות לחברת הסלולר שלך.

מהן שעות הפעילות במחלקת השירות של “קישורית”?

ימים א’ – ה’ , בשעות 17:30 – 8:30

אני רוצה לעדכן מספר פרטים בנוגע למנוי. למי עלי לפנות ואיך?

תלונות, תקלות ועדכונים – לפנות רק למנהל הלקוח בטלפון (ראה סעיף 10 להלן ) או לשירות הלקוחות בטלפון: 03-5771818 ימים א’- ה’ 17:00 – 08:30. יבוצע תוך 36 שעות!

הודעות משתנות (חד פעמיות) – נא להתקשר למספר שלכם ב”קישורית” ולמסור ההודעה לנציג השירות שעונה בצירוף קוד סודי. ההודעה תוקלד מידית!

במקרה וההודעה קשורה להיעדרות ממושכת מהמשרד רצוי לידע את מנהלת המוקד גם באמצעות הפקס.

המלצתי לחבר להצטרף ל”קישורית”. איזו הטבה מגיעה לי ?

כל ממליץ על לקוח חדש אשר מצטרף כמנוי ל”קישורית”, זכאי לשבועיים שירות ללא תשלום

(מתייחס לעלות הבסיסית של 100 דקות בחודש).

באילו דרכים אני יכול לקבל את ההודעה שלי?

 אתר האינטרנט של “קישורית”.

הודעת דואר אלקטרוני בזמן אמת או משורשר / קובץ טקסט ו/או קובץ אקסל.

הודעות ב-SMS לטלפון הסלולרי.

פקס.

הפניה לנציג שירות במוקד.

מערכת CRM לניהול שיחות.

אני מעוניין לרכוש קווים מיוחדים מסוג 1-800 / 1-700 וכו’. למי עלי לפנות ?

פנו למוקד בזק עסקי :1-800-800800

בשאלות נוספות בנושאים של טלפון נייח (בזק וכו’ ) ניתן גם לפנות למנהלי הלקוח ב”קישורית” .

מקבלי ההודעה בפקס

הפקס עם ההודעות מגיע למשרדכם תוך 45 – 30 דקות מהמועד שנקבע לשיגור הפקס.

במידה והגעתם למשרד מאוחר והפקס כבר הגיע, אך אתם עדין מחוברים לשירות “קישורית”,

אנא התקשרו למוקד “קישורית” לקבלת ההודעות האחרונות שהגיעו עבורכם.

שליפת הודעות באמצעות נציג שירות

המנוי מתקשר למספר הטלפון שלו במוקד קישורית ומוסר את הקוד הסודי לנציג השירות

על מנת לקבל ההודעות .

לשינוי ו/או עדכון קוד סודי חדש נא לפנות לשירות לקוחות בלבד בשעות העבודה .

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

 אני לא רובוט