עושים יותר בקשר אליך

בקישורית מספקים מענה אנושי ומאמינים במגע אנושי עם הלקוחות שלנו

עושים יותר בקשר אליך - חבילת שירות הלקוחות של קישורית

חבילת השירות של קישורית, המותאמת לכל לקוח, היא מגוונת, עשירה ומפתיעה בתכניה. כל לקוח נהנה ממנהל לקוח אישי, שיהווה עבורו כתובת לכל בקשה ולצד העדכונים השוטפים ישמור איתו על קשר רציף, לרבות בפגישות תקופתיות במשרדינו. כל לקוח נהנה גם מאפיון צרכים ייחודי כדי להבטיח את המענה הטוב ביותר בהתאמה לדרישות ולצרכים שלו, וכל לקוח נהנה בנוסף מבניית תסריטי שיחה המבטיחים שנציגי השירות יתנו מענה ראוי ויעיל בכל נושא (שאלה, עומס, תלונה, מצב חירום ועוד).

עושים יותר בקשר אליך - מערך תמריצים ייחודי ומערך ניהול שמוודא טיפול מיטבי בכל פניה

מערך התמריצים והפיקוח על נציגי השירות של קישורית הוא מורכב ובנוי באופן שמוודא כי כל פניה נענתה במהירות המקסימלית, בדחיפות הראויה לה, וטופלה בהתאם ליעדים שהגדרת עבורנו. אבל זה עוד לא הכל. בכל נושא, מערך הבקרה שלנו מוודא בזמן אמת וגם במעקב אחר המשך הטיפול בפניה, את איכות הטיפול בשיחה לשביעות רצון הלקוח שלך ולשביעות הרצון שלך, כך שבקישורית שום פניה לא "נופלת בין הכיסאות".

עושים יותר בקשר אליך - גם המערכות המתקדמות שלנו עומדות לרשותך

בזכות המערכות המתקדמות שמפעילה קישורית, כל לקוח נהנה מכלי ניהול ושליטה ייחודי וחשוב מאין כמוהו בדמות משובים ודו"חות סטטיסטיים אודות הפעילות הטלפונית של לקוחותיו והאפקטיביות של מהלכיו התדמיתיים והשיווקיים. בנוסף, וכחלק מהשקיפות בה דוגלת קישורית, כל לקוח מקבל לא רק עדכונים שוטפים, יומיים, שבועיים וחודשיים, אלא גם מוזמן לבקר במוקד  כדי לחוש את הלך הרוח בקרב לקוחותיו, ולהתרשם מאיכות השירות הגבוהה של קישורית. אתם מוזמנים לנסות אותנו!

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7