שירות הודעות לעסקים

כבעלי עסקים הנכם משקיעים רבות בפרסום העסק במגוון רחב של אפיקי שיווק. לקוחות חדשים וותיקים אשר פונים אליך, מצפים לקבל מענה מהיר, מקצועי וידידותי. בעוד ההשקעה הכספית והמשאבים בפרסום או יצירת מוניטין חיובי לעסק שנבנה בשנים, עסקים רבים נוטים לתת חשיבות מזערית לזמינות מענה טלפוני לפניות הנכנסות.

על מנת להימנע ממצב בו לקוח ממתין דקות רבות על הקו וגם לאפשר לעסק לקבל יותר פניות בזמן נתון יש באפשרותך לחבר את העסק שלך למוקד הודעות לעסקים של קישורית. שירות מוקד הודעות לעסקים מאפשר לבעלי עסקים לא לפספס אף שיחה מלקוח ומאפשר לך כבעל עסק להיות בשליטה על השירות ולהעניק שירות יוצא מהכלל עבור לקוחותיך

מוקד הודעות לעסקים

שירות הודעות מענה אנושי מבית קישורית המעניקה מגוון שירותי קול סנטר. קישורית הינה חברה המספקת מזה 18 שנה מענה אנושי לעסקים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

בקישורית כ-2500 בתי עסק מקושרים לשירות מענה עסקי אשר עונה לשיחות העסק במקצועיות תוך תודעת שירות.

שירות השארת הודעות במיקור חוץ מחברת קישורית מעניק יתרונות רבים עבור העסק שלך. לקוחות העסק מגיעים לנציגי השירות שלנו וזוכים למענה מקצועי ואדיב בהתאם לנהלים שנקבעו מראש על ידך ובהתאם לצרכי העסק שלך.

שירות הודעות טלפוני מבטיח מענה מושלם לצרכי הלקוח, מונע נטישת לקוחות ומסייע לבדל את העסק ממתחרים ולחזק את המותג שלך.

 

הצטרפו אלינו

למה מוקד ההודעות לעסקים של קישורית?

שירות הודעות לעסקים בסטנדרט שלא הכרת

נציגי קישורית במוקד השארת הודעות יזדהו בשם העסק ויתנו תחושה ללקוח שהגיע לעסק שלך, למזכירה האישית שלך או מוקד השירות. נציגי קישורית ינהלו שיחה על פי תסריט שיחה מובנה, יתנו מידע לפי הנחיותייך ללקוחות, ייקחו פרטים מלקוחות מתעניינים ויעבירו את המידע בהודעה לפי בחירתך באמצעות sms ,e- mail אתר קישורית, פקס או בטלפון.

כיצד עובד שירות הודעות לעסקים?

01

קבלת מספר טלפון מקישורית, מספר הטלפון יושב במרכזיית קישורית. כל שיחות יענו על ידי נציגי קישורית באופן מלא

02

העברת השיחות באמצעות שירות "עקוב אחרי", על ידי שירות זה ניתן להעביר שיחות בתפוס ובאין תשובה לאחר מספר צלצולים השיחה תגלוש לנציגי קישורית אשר יענו לשיחה ויזדהו בשם העסק

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן