מענה קולי אנושי

בעלי עסקים רבים משקיעים מאמצים ומשאבים כלכליים רבים על מנת לשווק,למתג ולפרסם את העסק שלהם כדי לקבל שיחות מלקוחות מתעניינים. מדובר על הוצאת כרטיסי ביקור ושכירת משרד, פרסום בעיתונות, פרסום באינטרנט, השקעה במיתוג העסק, פרסום מפה לאוזן וכל זאת על מנת לקבל שיחת טלפון של לקוח מתעניין שאולי נוכל לעשות עימו עסקים.

לעיתים לאחר כל ההשקעה הזו אנו מעט מקלים ראש בדבר החשוב ביותר..מענה קולי אנושי העומד מאחורי הקו, לעיתים אנו חוטאים במשיבון להשארת הודעה בשביל להרגיש טוב יותר עם ההחלטה (אנו מעדיפים לקרוא לו תא קולי), לעיתים אנו חוטאים במזכירה לחוצה ששיחת הטלפון של הלקוח שכל כך ייחלנו לכך שיתקשר מעט מפריעה לה באמצע שאר עבודותיה הרבות ולעיתים אנחנו חוטאים במיוחד בכך שהטלפון פשוט מצלצל, מצלצל ומצלצל…

בנוגע לחטא הראשון- המשיבון, ידוע כי רק 60% מהמתקשרים המגיעים למשיבון משאירים הודעה,משום מה 40% נוטים לחשוב שאין מי שמקשיב להודעות ולכן מוותרים או מתקשרים מאוחר יותר בתקווה להגיע אל מענה אנושי. בנוגע לחטא השני- כאשר המזכירה שלנו עמוסה בעבודה ואינה יכולה לענות לטלפון בצורה שירותית אנו גורמים להברחת הלקוח למתחרים שלנו ייתכן ושם הם ימצאו שירות אדיב וסבלני יותר… החטא השלישי והאחרון-צלצול הטלפון ללא מענה ראוי. אין תירוץ לחטא זה אבל המשותף לשלושתם הוא תשדורת של חוסר מקצועיות לאחר כל ההשקעה הכספית מדובר בירייה ברגל.

מה הפתרון?

הפתרון המקצועי והאפקטיבי ביותר למיקסום התועלת מכל פנייה של לקוח, מתן מענה אדיב ומענה קולי אנושי הוא מיקור חוץ ( אאוטסורסינג ) של שירות מענה קולי אנושי ומוקד מענה טלפוני אשר יענה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. השיחות יענו על ידי נציג מיומן אשר ידמה מזכירה בעסק. הנציג יענה בשם העסק / החברה וינהל את השיחה עם הלקוח על פי תסריט שיחה שבעל העסק יקבע עבורו. את ההודעה שייקח יעביר און ליין במייל/פקס/sms לאיש הקשר.

מה הרווחנו מכך?

שלוש הטעויות הפוטנציאליות בוטלו כך:

  • מענה אנושי במקום המשיבון.
  • המענה יהיה שירותי, אדיב וסבלני כיון שלא יהיה לו עיסוק אחר מלבד מענה טלפוני.
  • המענה יהיה זמין לשיחות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע כל שיחה תענה במהירות ויעילות.

האם קיים שירות כזה?

למרות שזה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי קישורית שירותי קול סנטר מחזיקה מוקד כזה כבר למעלה מ-17 שנה ומנויים בו למעלה מ-2500 בתי עסק כאשר 200 מתוכם הם מהחברות המובילות והגדולות בשוק הישראלי, לקישורית כ-200 נציגי שירות אשר עונים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע במגוון שפות, נציגי קישורית מספקים מענה קולי אנושי כבר שנים רבות במיומנות ויעילות. שירות המענה הקולי האנושי של קישורית עובר בדיקה מתמדת של טיב השירות על ידי מנהלות תיק לקוח המאזינות לשיחות, ממשבות ובודקות את מהירות המענה, ומקצועיות הנציגים בכל מנוי ומנוי.

שאלה אחרונה: לאחר כל ההשקעה בעסק והכסף הרב שהושקע לא חבל לפספס לקוח רק בגלל שלא ענו לשיחתו כראוי?

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7